י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עלות שיפוץ מקלחת ושירותים

שיפוץ המקלחת והשירותים בביתכם יכולה לשפר את איכות חייכם. עם זאת, המחיר לעתים יהיה גבוה מאוד כך שהוא יגרום לכם לחשוב על הנושא פעמיים. מה עלות שיפוץ מקלחת ושירותים? מה משפיע על העלות? על מה חשוב לשים את הדגש במהלך השיפוצים? על כל אלו נדבר במאמר הבא

עלות שיפוץ מקלחת ושירותים
חדר מקלחת צילום: pixsabay

שווה להשקיע במקלחת איכותית

עלות שיפוץ מקלחת ושירותים יכולה להיות שונה מאוד משיפוץ לשיפוץ כי היא מורכבת ממספר רב של פרמטרים. המחיר יכול להגיע למעלה ממאה אלף שקלים והוא יכול לעתים להיות בעלות של עשרת אלפים שקלים בלבד. אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמשפיעים על עלות השיפוץ הוא היקף השיפוץ. ככל שתרצו שיפוץ מקיף ומעמקי יותר, ודאי אם הוא כולל גם החלפה של התשתיות או הוספת תשתיות חדשות, הוא יעלה הרבה יותר. כמובן שגם סטנדרט השיפוץ משפיע מאוד על העלות שלו, כך למשל אם תרצו להתקין מקלחון יוקרתי במהלכו, רק הוא לבדו יעלה לכם עוד 4000 שקלים לפחות.

הבדל השיפוץ לפי מצב המקלחת

חשוב לזכור שיש גם סיבות רבות ומגוונות לשיפוצים במקלחת ובשירותים והעלות מושפעת מכך. עלות שיפוץ מקלחת ושירותים יכולה להיות גבוהה יותר אם יש צורך לבצע תיקונים מהותיים במקלחת כמו למשל ניאגרה שנהרסה או החלפה של הצנרת שנוזלת וגורמת לרטיבות בקירות. עלות שיפוץ מקלחת ושירותים תהיה זולה יותר כאשר המקלחת נמצאת במצב מעולה ויש צורך גם להפוך אותה למעוצבת יותר או לרענן את העיצוב שלה, כמו למשל החלפת אריחי הקרמיקה.

על איכות השיפוץ לא מתפשרים

לא משנה עד כמה עלות שיפוץ מקלחת ושירותים נשמעת לכם יקרה, אי אפשר להתפשר עליה בכל מחיר. אמנם יש שיפוצניקים שיציעו לכם מחירים נמוכים יותר אך לא בטוח שזה יהיה שווה בסופו של דבר. מי שמשלם יותר מידי בזול יכול לשלם ביוקר בהמשך כי השיפוצים לא סתם יהיו זולים, ייבחרו במהלכם חומרי גלם לא כל כך טובים ואולי גם פריטים לא עמידים, בוודאי לא עמידים ברמה המתאימה למתאר הלח של המקלחת. לכן אסור להתפשר על איכות השיפוץ.

שיפוץ מקלחות ושירותים

שיפוץ מקלחת ושירותים יכול להישמע לכם כמו שיפוץ שלא יהיה הכרחי באותה כמו שיפוץ חדר השינה, הסלון או החצר. עם זאת, דווקא שיפוץ המקלחת יכול להעלות את איכות החיים שכם ואת ערך הבית שלכם מבחינה כספית. זה הזמן להבין מדוע שיפוץ זה כל כך חשוב וכיצד תכנן אותו נכון.

בית מושלם צריך מקלחת מושלמת

לכל אחד חשוב שהבית שלו יהיה מושלם, כי בית מושלם יוצר הרמוניה וההרמוניה משפרת את איכות החיים על ידי יצירת אנרגיות טובות יותר. עם זאת צריך לזכור כיה אנרגיות הללו לא יהיו חיוביות כשתיכנסו למקלחת אם היא לא תיראה כמו שאתם רוצים. בית מושלם צריך שתהיה לו מקלחת מושלמת כיוון שהמקלחת היא המקום האינטימי ביותר בה אתם צריכים להתפרק אחרי יום עבודה ארוך. בין אם יש לכם וילון או מקלחון, ניאגרה מפלסטיק או מחרסינה, אתם צריכים שההרמוניה תשלוט במקלחת ותעלה את האיכות בכל שימוש בה. כדי לקבל זאת יש צורך לשפץ אותה.

אפשר לאחד את המקלחת והשירותים

מלבד השיפוץ הדקורטיבי של המקלחת והשירותים יש צורך לחשוב על רעיונות פרקטיים שאולי יהפכו אותם לשימושיים יותר ואולי אפילו ירווחו את הבית. למשל, אם יש לכם חדר אמבטיה ושירותים בנפרד, אתם יכולים לשבור את הקיר ביניהם ולאחד אותם. אמנם המשימה הזו תהיה יקרה יותר אך השיפור שיינתן לבית יהיה בממדים גדולים הרבה יותר. במקרים אחרים אפשר דווקא להפריד אותם כמו למשל ליצירת יחידת דיור או מכל סיבה אחרת.

חשוב לתכנן את השיפוץ בקפדנות רבה

לא משנה באיזה שיפוץ תבחרו ומה תהיה הוצאה עליו, אתם חייבים לתכנן אותו בקפידה. אי אפשר להתחיל תהליך של שיפוצים בלי שיודעים מה בדיוק עושים כי בסופו של דבר העניינים יכולים להסתבך והתוצאה לא תהיה דומה כלל למה שחשבתם. כמובן שיש לתכנן את השיפוץ גם באופן פרקטי עם שיפוצניק שמכיר את כל שלבי הביצוע כמו למשל תיקון או הוספה של מערכת האינסטלציה, הדבקת אריחי קרמיקה וכן הלאה. כמובן שיש צורך לבחור בשיפוצניק הנכון כדי שהתהליך יעבור בשלום.

מקלחת שירותים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד