ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קריוקי בישראל: חדרי קריוקי פרטיים תופסים תאוצה (גם במגזר הדתי)

חדרי הקריוקי הפרטיים הפזורים במרכז, בדרום ובצפון כבר מזמן לא רק גימיק, בהשקעה של מיליוני שקלים ובעסקים המגלגלים עשרות מיליוני שקלים, הפכה תעשיית חדרי הקריוקי הפרטיים לבילוי לגיטימי ומבוקש בישראל • איפה אפשר לחפש חדר קריוקי טוב קרוב אליי? מה מצפה לכם בחדר קריוקי? וכיצד חדר הקריוקי כבש גם את המגזר הדתי-חרדי

קריוקי בישראל: חדרי קריוקי פרטיים תופסים תאוצה (גם במגזר הדתי)
חדרי קריוקי צילום: pixsabay

חדרי הקריוקי הפרטיים הפזורים במרכז, בדרום ובצפון כבר מזמן לא רק גימיק, בהשקעה של מיליוני שקלים ובעסקים המגלגלים עשרות מיליוני שקלים, הפכה תעשיית חדרי הקריוקי הפרטיים לבילוי לגיטימי ומבוקש בישראל.
איפה אפשר לחפש חדר קריוקי טוב קרוב אליי? מה מצפה לכם בחדר קריוקי? וכיצד חדר הקריוקי כבש גם את המגזר הדתי-חרדי.

בהשקעה של מיליונים: עשרות חדרי קריוקי בארץ

עשרות אלפי ישראלים מחפשים מדי שנה חדרי קריוקי פרטיים, מה שנתפס בהתחלה כטרנד חולף הפך למקום ביולי לכל דבר ועניין, עם מוזיקה שאתם שרים, אוכל, שתייה קלה וחריפה והנאה מגבשת לקבוצות קטנות וגדולות.
הצמיחה המהירה בביקוש לחדרי קריוקי פרטיים בארץ הביאה איתה גם פתיחת עשרות חדרי קריוקי בהשקעות של מיליונים: בין היתר תוכלו למצוא קריוקי בתל אביב, קריוקי בפתח תקווה, חדרי קריוקי באילת, קריוקי בבאר שבע, אשדוד, חיפה, כרמיאל ומקומות רבים נוספים בארץ.

התחרות בענף הקריוקי לא קלה, בעוד שמספר חדרי קריוקי באזורים שונים בארץ מנסים להתחרות בחדרי הקריוקי הנפוצים, החוגגים יעדיפו לבחור בחדר קריוקי שיציע להם איכות גבוהה ומחיר סביר.
השחקנים המרכזיים בעולם חדרי הקריוקי הפרטיים בישראל הם הקריוקי של פלאג אין, ביט בוקס ומי און דה מייק.
עם היציאה ממשבר הקורונה, צפויה עלייה בביקוש לבילויים בחדרים פרטיים ורצון רב לשחרור והנאה אחרי תקופה לחוצה, יציאה בסוף שבוע או אירוע המצריך חגיגת שירי קריוקי.
חדרי קריוקי פרטיים מגיעים בגדלים שונים המתאימים למספר חוגגים ועד לחדרי המתאימים לעשרות רבות של חוגגים, המחירים נעים בין 60 ש"ח ל 120 ש"ח לאורח, תלוי בכמות המוזמנים ובתמורה המתקבלת.

לא חסרות סיבות לקבוע ערב קריוקי בחדר פרטי

מאז שחר האנושות ברור לכולם שלא חסרה סיבה למסיבה, אנשים אוהבים לחגוג, לרקוד לשיר ופשוט ליהנות - חדר קריוקי פרטי מספק להם את כל הדרישות האלו ומעבר לכך.
אירועים משמים רבים יכולים להתאים לערב מהנה ומגבש של קריוקי: קריוקי ליום הולדת, מסיבות רווקים/רווקות, יום גיבוש לצוות או המחלקה בעבודה, קריוקי לבני ובנות נוער (עם הגבלה בשעת סיום) וסיבות רבות נוספות לחגיגה מוזיקאלית פרטית.
ערב קריוקי פרטי לא מצריך באמת סיבה או אירוע, אם משפחה או חברים מעוניינים ליהנות מעוד ערב משחרר טיפוסי, הם יוכלו להרים את הטלפון לחדר הקריוקי הפרטי הקרוב למקום מגוריהם.

אוכל, שתייה, סאונד מקצועי וחווית שירה אחרת

טרם סגירת חדר קריוקי פרטי מומלץ לבדוק מספר היבטים כדי לדעת שאתם מקבלים את התמורה לאגרה: בדקו תמונות וסרטונים מאותו חדר קריוקי, קראו בפורטל הקריוקי של ישראל את כל המידע המלא על חדר הקריוקי, המחירים, המבצעים ויצירת הקשר, בררו לגבי האוכל והשתייה במקום (תוכלו לברר סוג כשרות), בדקו ביקורות על חדר הקריוקי ברשת, בררו את כמות המיקרופונים המגיעה לכם ולבסוף נסו לבדוק אם תוכלו לקבל הנחה על כמות גדולה של מוזמנים.

מרבית חדרי הקריוקי הפרטיים הנפוצים בישראל כוללים סאונד איכותי ועיצוב מושקע, בצעו בדיקה וסקר שישתלמו לכם לחגיגת הקריוקי הפרטית הראשונה שלכם ובוודאי גם לא האחרונה.
הימים בהם הפרעתם לשכנים, חטפתם צעקות ודו"חות משוטרים, לכלכתם את הבית והקריוקי היה עבורכם שילוב של שמחה משולבת בכאבי ראש - נגמרו!

תורתם אמונתם: קריוקי לדתיים וחרדים

אם לא שמעתם על חדר קריוקי פרטיים לדתיים וחרדים כנראה שלא שמעתם על חדרי קריוקי פרטיים בכלל, הקונספט של חדרי קריוקי פרטיים מתאים בצורה מושלמת למגזר הדתי: הפרדה ופרטיות.
אם סגרתם ערב קריוקי רק לנשים או רק לגברים, אתם יכולים להיות רגועים שאתם תקבלו את החוויה הפרטית ותוכלו להרגיש חופשיים לשיר וליהנות ללא הפרעה של אנשים אחרים.
חדרי הקריוקי הפרטיים מאובזרים בבידוד אקוסטי או חומר מבודד, אלו יאפשרו לכם שלא לשמוע או לחוות קריוקי פרטי אחר וליהנות מהערב שלכם, עם המוזיקה שלכם.

בנוסף לדברים אתם עתידים לבדוק על חדר הקריוקי, בסגירת הערב הסבירו למשרדי חדרי הקריוקי שאתם דתיים-חרדיים ובררו לגבי אירועים סמוכים באותה השעה במידה ויש וכן בררו את סוג הכשרות של האוכל המוגש במקום.
אם האוכל המוגש במקום אינו מספק אתכם מבחינת הכשרות, תוכלו להציע להביא אוכל מבחוץ, מפעילי חדרי הקריוקי יעדיפו לסגור ערב ואולי להתפשר על שתייה בלבד מאשר לפספס סגירת חדר.

קריוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד