כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החזיקו אותי חי

בוריס ג'ונסון: "הרופאים כמעט הכריזו על מותי"

בראיון לתקשורת סיפר ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כי מצבו היה לא פשוט וכי היו לו 50% סיכויי החלמה. לדבריו הרופאים התכוננו לגרוע מכל. "זה היה רגע קשה, אני לא אכחיש את זה"

בוריס ג'ונסון: "הרופאים כמעט הכריזו על מותי"
בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון סיפר בימים האחרונים, כי הרופאים התכוננו לגרוע מכל. לדבריו סיכוייו לצאת מהמחלה הקשה היו - 50-50.

ראש הממשלה בן ה-55 הודה כי הוא "לא היה במצב טוב במיוחד" בעת שנלחם בנגיף בבית החולים סנט תומאס במרכז לונדון בחודש שעבר. לדבריו, ניתנו לו "כמויות של חמצן בזמן שהצוות הרפואי נאבק כדי להחזיק אותו חי בטיפול נמרץ".

הוא אמר ל- Sun On Sunday. "זה היה רגע קשה, אני לא אכחיש את זה. הייתה להם אסטרטגיה להתמודד עם תרחיש של מוות, לא הייתי במצב טוב במיוחד, אני מודע לכך שהיו תוכניות מגירה, הרופאים היו עם כל מיני תכנונים מה לעשות אם הדברים ישתבשו".

דבריו של ג'ונסון מגיעים לאחר שתמונת ילדו שנולד בסוף השבוע האחרון פורסמה. אמו של הילד, קארי סימונדס בת ה-32, שיתפה את התמונה הראשונה של ילדם, הרך הנילוד וילפרד לורי ניקולס ג'ונסון, וחשפה כי השם האמצעי ניקולס היה מחווה לשני רופאי בית החולים שהצילו את חייו של בוריס בחודש שעבר.

השם ניקולס הוא מחווה לד"ר ניקולס פרייס, ולד"ר ניקולס הארט, שני הרופאים שהצילו את חייו של בוריס בחודש שעבר. כך על פי גברת סימונדס, אמו של הרך הנילוד.

הרופאים הגיבו על המחווה עם ברכות ואיחולים ואמרו בהצהרה: "הכבוד שלנו להיות מוכרים בצורה הזו, אנו מודים לצוות הרפואי המדהים שאנחנו עובדים איתו בבית החולים סנט תומאס, שמבטיח שכל מטופל יקבל את הטיפול הטוב ביותר. אנו מאחלים למשפחה החדשה בריאות ואושר".

ה- NHS בלונדון מסרו את ברכותיהם. "אנו גאים במחוות שהגיעו מראש הממשלה בוריס ג'ונסון, וקארי סימונדס, לצוות המסור של ה-NHS בלונדון".

בוריס ג'ונסון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד