י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
להעדיף שימוש בקווים נייחים

הלמידה מרחוק בציבור החרדי: אלו ההחלטות וההמלצות חדשות

מנכ"לי משרדי התקשורת והחינוך נפגשו בשבוע שעבר בכדי לדון במתן מענה לסוגיית הלמידה מרחוק בציבור החרדי שמתבצעת בשונה מהמגזר הכללי באמצעות הטלפון, מה שמביא לתקלות מידי כמה ימים | התקבלו החלטות וגם המלצות, בהן המלצה להעדיף שימוש בקווים נייחים

הלמידה מרחוק בציבור החרדי: אלו ההחלטות וההמלצות חדשות
ילדים חרדים במאה שערים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למידה מרחוק במגזר החרדי: מנכ"לי משרד התקשורת ומשרד החינוך נפגשו בשבוע שעבר ויחד עם הדרג המקצועי, דנו במתן מענה לסוגיית הלמידה מרחוק לתלמידי המגזר החרדי.

בדיון הוצגו החסמים העיקריים, אשר רובם נגרמים עקב עלייה משמעותית בצריכה שהביאו לעומסים כבדים ושיבשו את מנגנוני הלמידה מרחוק. המנכ"לים סיכמו על יציאה לדרך במספר כיווני פעולה על מנת לשפר את הלמידה מרחוק.

שר התקשורת דודי אמסלם אומר כי "מרגע שמתווה הלמידה מרחוק יצא לפועל, הוראתי לדרג המקצועי למפות את צווארי הבקבוק בנושא, מצד אחד, בתחום התעריפים של החבילות, שמטבע הדברים נדרש לבצע בו התאמות עקב שינוי דרסטי בצריכת התקשורת מימי שגרה לאופן שבא לידי ביטוי בעת מגפת הקורונה. מצד שני, בהיבט הטכני של תשתיות התקשורת - לוודא מול החברות שנעשה מאמץ לשפר ככל הניתן את היכולות של המערכות על מנת שהתשתיות יעמדו בעומסים וגם מהבחינה הזו נעשה מאמץ רב".

בין היתר הוחלט על הפצת חומר לימוד בדרכים נוספות, הקמת יכולת שתאפשר קיום חדרי לימוד וירטואלים נוספים ופתיחת צווארי בקבוק בקישור שבין חברות התקשורת.

לצד זאת, הוחלט לפנות לציבור המשתמשים לפעול באופן מושכל על מנת להקל על העומסים בתקופה זו. לדוגמא: לייחד השימוש בשעות הבוקר לשימוש הלומדים (08:00- 15:00) ולהעדיף שימוש בטלפונים נייחים (ביתיים) על-פני טלפונים סלולריים.

צעדים אלו, מצטרפים לפעולות שנעשו עד כה, כגון התערבות שר התקשורת להוזלת תעריפי הסלולר למנויים כשרים.

סוכם, כי המשרדים ימשיכו לעקוב אחר היישום וייבחנו דרכי פעולה נוספים ככל שיידרש.

למידה מרחוק קורונה דודי אמסלם משרד החינוך החינוך החרדי טלפונים כשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד