י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בן הדוד המיליארדר מתלונן

התככים במשפחת הנשיא אסד דולפים החוצה

המיליארדר הסורי ראמי מח'לוף, בן דודו של נשיא סוריה שמתגורר בדמשק, טוען בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות כי מנגנוני הביטחון של משטר אסד החלו לעצור עובדים בחברות ששייכות לו | בנוסף הוטלו עליו מסים כבדים 

התככים במשפחת הנשיא אסד דולפים החוצה
המיליארדר הסורי, ראמי מח'לוף צילום: באדיבות המצלם

תככים במשפחת אסד: המיליארדר הסורי, ראמי מח'לוף, בן דודו של נשיא סוריה בשאר אסד שמתגורר בדמשק, טוען בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות כי מנגנוני הביטחון של משטר אסד החלו לעצור עובדים בחברות ששייכות לו.

מח'לוף ביקש סיוע מנשיא סוריה, בשאר אל-אסד בסרטון, בעקבות הוראה של משרד התקשורת לחייב את חברת הסלולר שלו לשלם כמעט מאתיים מיליון דולר למדינה במסגרת מסים שלא נפרעו.

מח'לוף נחשב לאחד מאנשי העסקים המשפיעים בסוריה בתקופת שלטון אסד והוא מחזיק במונופול על חברות שהופרטו ועל שוק הטלפוניה.

בעיתונות הערבית ההערכות הן שמאחורי הקלעים ישנו סכסוך משפחתי שבמרכזו אשתו של נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, שמעורבת יותר בכלכלה הסורית ובחלוקת הנכסים. לאחרונה פורסם כי אסמה שהחלימה מסרטן השתלטה על אגודת צדקה שהייתה בבעלות מח'לוף. במקביל שני הצדדים, לפי ההערכות, מדליפים לעיתונות פרסומים מביכים, למשל פרסום ברוסיה שאסד קנה לאסמה ציור בשווי של 30 מיליון דולר, ופרסום במצרים שהשלטונות שם החרימו משלוח של אחת החברות של מח'לוף שהתגלו בו טונות של סמים. כך דיווח אלון אמיצי בכאן 11.

בשאר אסד סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד