י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שידוך יצירתי חוצה יבשות 

אחרי שידוכי המרפסות: החתן שבר צלחת בנתב"ג והמריא מיד בחזרה

אל תפספסו את השידוך שנסגר בגבולות מדינת ישראל בטרמינל פתאל החדש. החתן והוריו נחתו מבלי להיכנס לארץ, נפגשו עם הכלה ממוסד 'בית לפליטות' לזמן קצר, שתו לחיים ושברו צלחת בנתב"ג לשמחת כולם, מיד לאחר מכן המריאו החתן והוריו למקום מושבם

אחרי שידוכי המרפסות: החתן שבר צלחת בנתב"ג והמריא מיד בחזרה
השידוך שנסגר בנתב"ג צילום: באדיבות המצלם

"שמחה פורצת גבולות" כך ניתן להגדיר את השידוך היצירתי וחוצה יבשות במיוחד בעידן הקורונה, שנסגר אתמול (ראשון) בטרמינל פתאל החדש בנמל התעופה בן גוריון. 

תחילתו של הסיפור דווקא במוסד "בית לפליטות" בירושלים, הידוע כמפעל חסד עצום, שלא פוסק גם בעידן הקורונה. ל'בחדרי חרדים' נודע שאחת מחניכות המוסד התארסה הלילה עם בחור שהגיע במיוחד מחו"ל בכדי לסגור את השידוך.

בעידן הקשה בו כל העולם מתמודד, בתוכם בעלי שמחות, כאשר השמים סגורים ושדות התעופה שוממים, בבית לפליטות הוצע שידוך מקסים עבור אחת התלמידות, הצעה מעבר לים, אך עקב המצב השידוך נמנע מלהתבצע, אחרי מו"מ עם ראשי טרמינל פתאל החדש (טרקלין מצדה לשעבר) בנתב"ג הושג פתרון.

החתן נחת בשדה התעופה ומשם הגיע ישירות לטרקלין מבלי להיכנס לגבול, הכלה ומלוויה קיבלו אישור מיוחד להיכנס לטרקלין ועברו בידוק, כאשר כולם חבשו מסיכות ושמרו על מרחק כפי ההוראות.

וכך השידוך נסגר בתוך גבולות שדה התעופה. לאחר שנשברה הצלחת ושתו 'לחיים', החתן והוריו המריאו חזרה בטיסה הבאה לשמחת לב המשפחות המאושרות ובנות המוסד.

מי שניצחו על המבצע הוא מנכ"ל המוסד הרב חיים אלעזר רוזנפלד, השדכן ר' יואלי ברוין מארגון 'בית נאמן' של הרה"צ רבי משה יחזקאל לויפר אב"ד דז'יקוב ויליאמסבורג בשיתוף הצוות של VIP טרמינל פתאל החדש בנתב"ג.

לנו לא נותר לאחל מזל טוב, ענבי הגפן בענבי הגפן דבר נאה ומתקבל. 

 

שידוך נתב"ג בית לפליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד