כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

פתרון מנצח להצגה של כמות משתתפים גדולה בזום בצורה ברורה

עם התפשטות נגיף הקורונה בישראל ועם איסור ההתקהלויות אנחנו רואים אנשים רבים שהתחילו לעשות שימוש בזום – שיחות וידיאו רבות משתתפים

פתרון מנצח להצגה של כמות משתתפים גדולה בזום בצורה ברורה
זום צילום: pixsabay

הזום נהפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ומשתמשים בה למגוון שיחות וידיאו חשובות, תחומים רבים החלו לעשות שימוש רשמי באפליקציית הזום, בין הנפוצות הם שיחות עבודה, פרוייקט הלמידה מרחוק של משרד החינוך, פגישות משפחתיות ועוד.

לעיתים מתקיימות שיחות בזום בכמות גדולה של משתתפים דבר שמקטין לנו את יכולת הצפייה של כל אחד מהמשתתפים כתוצאה ממסך תצוגה קטן כמו הסמארטפון שלנו או המחשב. מגבלה זו מביאה רבים לחשוב על אפשרות של מסך גדול יותר לצורך תצוגה של כל המשתתפים בשיחה בצורה ברורה ובמאמר זה נביא לכם את שני הפתרונות הטובים ביותר לצורך תצוגה גדולה יותר של מסך הזום.

פתרון ראשון יכול להיעשות באמצעות כל מסך גדול יותר שיש לכם בבית, מסך הטלוויזיה לדגומה ברוב המקרים יכול לשמש גם כמסך לשיחות וידיאו בזום וזאת באפשרות של חיבור המחשב שלכם לטלוויזיה באמצעות כבל HDMI או VGA המתחבר ישירות למחשב שלכם, המצלמה שיכולה לשמש אתכם היא המצלמה של המחשב עצמו.
אגב, אם אין לכם מסך מספיק גדול או אין לכם גישה למסך הטלוויזיה שלכם תוכלו להיעזר גם בשירות של השכרת מסכי LED שמציעות מגוון חברות של ציוד לאירועים בדרך כלל, פתרון זה הוא זול ויעיל ברוב המקומות להשכרת ציוד.

אם סדר גודל של מסך LED עלול לא להספיק לכם או שהוא יקר מאד עבורכם ישנה עוד אופצייה המציעה אפשרות של מסך ענק ובמחיר זול במיוחד ואנחנו מדברים כמובן על מקרן, באמצעות מקרן תוכלו להציג את מסך הזום בגודל של 2X2 מטר ולהנות מהצגה טובה יותר של כל המשתתפים, תוכלו גם להקרין את שיחת הוידיאו למספר אנשים במקביל וזאת לעומת מסך מחשב שמקשה על כמה אנשים לצפות בו יחד בגלל גודלו הקטן ובמיוחד במצב בו חשוב לשמור על מרחק של שני מטר מאדם לאדם.

המקרן יכול כמו המסך להתחבר לכם למחשב באמצעות כבל HDMI או VGA, הוא פשוט במיוחד לתפעול ולא שוקל הרבה, את המקרן בדומה למסך ניתן להשיג גם דרך שירות של השכרת מקרן שמוצע על ידי חברות רבות בשוק, אם יש לכם שימוש קבוע במקרן מומלץ גם לקנות לכם אחד כזה. מחירי ההשכרה של המקרנים הוא לא יקר ויכול לנוע בין 90-200 ₪ להשכרה של יממה אחת, אכן מחיר משתלם מאד.

חשוב לשים לב כי המקרן אינו יודע להעביר פס קול מה שאומר שתצטרכו להסתפק בווליום של המחשב או לחלופין להשתמש ברמקול חיצוני לצורך השמעת פס הקול של השיחה שלכם.

לגבי המצלמה שלכם, תמיד אפשר להשתמש במצלמה המובנית במחשב אך אם הדבר אינו נוח או לא מתאפשר ישנה אופצייה לרכוש מצלמת רשת פשוטה ולחברה למחשב שלכם, זהו פתרון מעולה שיאפשר לכם להציב את המצלמה איפה שנוח לכם ויכול להיות שהיא תציג אתכם בצורה הרבה יותר ברורה ממצלמת הלפטופ, תלוי באיכות המצלמה שתרכשו.

זום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד