כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
באה במגע עם תלמידים

מודיעין עילית: המורה החרדית אובחנה כחולת קורונה; המוסד נסגר

מורה חרדית במוסד לחינוך מיוחד במודיעין עילית אובחנה כחולת קורונה לאחר שבאה במגע עם תלמידים. "מדדו לה חום כשהיא הגיעה לפי הנהלים, אך לא היה לה חום"

מודיעין עילית: המורה החרדית אובחנה כחולת קורונה; המוסד נסגר
הדס פרוש, פלאש 90

מערכת החינוך חזרה לפעול, אך מתברר כי הסכנה עוד לא חלפה. בבית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית שפעל בשבוע האחרון, נתגלה שמורה במוסד שבאה במגע עם תלמידים אובחנה כחולת קורונה, בעקבות כך המוסד נסגר ביום חמישי שעבר, כך דווח בערוץ 13.

המזכירה בבית הספר סיפרה. "מדדו לה חום כשהיא הגיעה לפי הנהלים, אך לא היה לה חום, ברגע שבעלה עשה בדיקה היא עשתה גם. מרגע שנודעה לנו הבעיה סגרנו את בית הספר".

במספר רשויות החליטו כי הלימודים לא ייפתחו - במחאה על חוסר הסדר והזמן להיערך בהתאם, וזאת למרות שאתמול חזרו מאות אלפי תלמידי כיתות א' עד ג' וי"א-י"ב לשגרת לימודים בצל התפרצות מגפת הקורונה. עם זאת, בהמשך השבוע צפויים להיפתח בתי ספר נוספים. יש לציין כי בירושלים 70% מהתלמידים הגיעו לבתי הספר, במועצה האזורית שער הנגב 80% ובשדרות 25% אחוזים בלבד.

שר החינוך רפי פרץ התייחס לפתיחת הלימודים ואמר כי "פתחנו כ-80% ממוסדות החינוך. גאה בכם המורות, המורים מנהלות ומנהלים ומעריך אתכם מאוד. המסירות שלכם בעבור התלמידים היא מיוחדת ומחממת את הלב. אנחנו לא מתפשרים על השמירה על הנחיות הבריאות. גם אני שולח ילד ונכדים לבתי הספר, החשש מובן אך יש לי אמון מלא במערכת. תלמידים יקרים, הורים וצוותי הוראה, אני סומך עליכם. בהצלחה לכולם".

קורונה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד