כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
גדולי ישראל הכריעו

ירושלים: כיתות ז' - ח' והישיבות הקטנות חוזרים

גדולי ישראל הכריעו – כיתות ז', ח' והישיבות הקטנות יחזרו ללימודים. עיריית ירושלים הודיעה כי תפעל בהתאם להוראת הרבנים ובהתאם להנחיות. תלמידים המתגוררים בשכונות הנמצאות בהסגר לא ישתתפו בלימודים עד להודעה חדשה • ליאון: "קורא לכל הציבור להקפיד על ההוראות"

ירושלים: כיתות ז' - ח' והישיבות הקטנות חוזרים
משה ליאון צילום: פלאש 90

החינוך החרדי בירושלים מקבל אור ירוק לחזרה הדרגתית לשגרה. לפי המתווה שקבעו גדולי ישראל, בשלב הראשון יחזרו תלמידי כיתות ז', ח' והישיבות הקטנות ללימודים שיתחדשו במידי.

בסיכום שהגיעו מחזיקי תיק החינוך מול ראש העיר משה ליאון, הובהר כי הכיתות יהיו מפוצלות והתלמידים ילמדו בקבוצות קטנות לפי הוראות משרד הבריאות. לעומת זאת, תלמידים המתגוררים בשכונות הנמצאות בהסגר לא ישתתפו בלימודים עד להודעה חדשה.

מנהלי המוסדות יהיו אחראים ישירים על קיום מלא של כל הוראות משרד הבריאות לשמירת היגיינה מירבית, תוך והקפדה על מרחק של שני מטר בין תלמיד לתלמיד לאורך כל שעות הלימודים ובהפסקות. לא מדובר בלימודי חובה וההורים יכולים להפעיל שיקול דעת בקשר לשליחת הילדים למוסדות החינוך.

במוסדות החינוך של הבנות יתקיים בתחילת השבוע דיון מיוחד והם יפתחו לפי הערכת המצב עדכנית שתתקבל בזמן הדיון. נושא החזרה ללימודים, עדיין תלוי בקצב גידול התחלואה בשכונות החרדיות.

מעיריית ירושלים נמסר: "העירייה עושה את מירב המאמצים להילחם בנגיף, בין היתר באמצעות הוצאת חולים למלוניות, הסברה ושיתוף פעולה עם כלל הגורמים מתוך מטרה לאפשר חזרה לשגרה במהירות האפשרית. הנתונים על הירידה הדרמטית במספר החולים מעידים על הצלחה גדולה במאבק הנחוש ואם המגמה תימשך, ההקלות ימשכו בהתאם"

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הוכחנו כי במאמץ משותף ועם הקשב של הציבור הצלחנו עד עכשיו במאבק, אני קורא לכל הציבור להקפיד על ההוראות ולעשות מאמץ אחרון בשביל להותיר את הפרק המאתגר שעברנו – מאחורינו" .

קורונה משה ליאון ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד