כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"מוכן להתעמת עם מ' הבריאות"

החולה שביקר באיקאה: ביקשתי להיבדק וסורבתי

חולה הקורונה ששהה בסניף איקאה בראשון לציון מספר בראיון, כי הוא ביקש להיבדק מספר פעמים - אך סורב. "אני אשמח לבוא להתעמת עם משרד הבריאות במשטרה אם זה מה שהם רוצים"

החולה שביקר באיקאה: ביקשתי להיבדק וסורבתי
סניף איקאה צילום: pixabay

בשבוע שעבר פרסם משרד הבריאות כי חולה קורונה מאומת ביקר בסניף איקאה בראשון לציון, הפרסום עורר ביקורת על משרד הבריאות שאישר לרשת איקאה לפתוח את סניפיה, אתמול (ראשון), ד' החולה קורונה ששהה בסניף בראשון לציון, מכחיש בשיחה עם ערוץ 12 שידע שהוא חולה לפני שביקר בחנות - ואומר שלמרות שביקש להיבדק - הוא סורב.

"אני אשמח לבוא להתעמת עם משרד הבריאות במשטרה אם זה מה שהם רוצים", אומר ד'. "לא ראיתי את הפרסומים, שמעתי עליהם... מה הרגשתי לא יודע...", הוא מוסיף - וכל זאת נאמר גם על רקע הביקורת החריפה שנמתחה על פתיחת הרשת והתורים הארוכים שהשתרכו מחוץ לסניפים.

ד' טוען שהגיע לסניף רק כי הרגיש טוב - אלא שבמשרד הבריאות שוקלים להעמידו לדין בעקבות התנהגותו. "הרגשתי טוב שהגעתי ואני גם עכשיו מרגיש מצוין", אומר ד'. "אני פעלתי בדיוק על פי ההוראות של משרד הבריאות, פניתי למד"א אבל הם לא הסכימו לבדוק אותי".

מאיקאה נמסר בתגובה: "אנו פועלים בדיוק לפי ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות, כל עובדי החנות בראשל"צ מוגנים במסכות ואי לכך אף אחד אינו מחויב להיכנס לבידוד. מעולם לא עלה לדיון נושא של לחייב עובד כזה או אחר לעבוד בחנות החברה. בנוסף החנות עברה חיטוי מלא".

קורונה משרד הבריאות איקאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד