י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

מוישה אבוטבול, קריספל מאחוריך!

מי שלא רצה אותו באלעד יפגוש אותו בבית שמש: צוריאל קריספל - ראש עיריית אלעד לשעבר יוזם את בניית השכונה החרדית החדשה בבית שמש. גולת הכותרת: הלוואות גמ"ח של עשרות אלפי דולרים

קריספל. יסדר הלוואות
קריספל. יסדר הלוואות

מי שלא רצה אותו באלעד אולי יפגוש אותו בבית שמש? "אולי"!, זאת התשובה למיזם החדש עליו הכריז צוריאל קריספל לבניית השכונה החרדית החדשה בבית שמש, שכידוע הופשרה בימים אלה לבנייה רוויה, באישור משרד השיכון.

ל'בחדרי חרדים' נודע על תוכנית חדשה לפתרון מצוקת הדיור אותו מוביל קריספל בימים אלה ואף קיבלה אישור משפטי ליציאה לשוק. עסקנים מתחום הדיור שמלווים את התוכנית החדשה רואים בפרויקט דגל מרכזי לקידום פתרון למצוקת הדיור הקשה, לאחר שהצליחו לארגן הוזלה משמעותית על מחירי הקרקעות בבית שמש. כעת נערכים בקבוצה העומדת מתחת ניהולו של קריספל, לגשת כקבוצת רכישה לצורך בניית השכונה החדשה.

גולת הכותרת של הפרוייקט החדש של צוריאל קריספל הינה קרן ההלוואות שהוקם יחד עם חברת 'בנין אב'. לפי התוכנית המוצעת אכן ישווקו דירות מוזלות לציבור החרדי אך במקביל ייהנו הרוכשים מהלוואת גמ"ח בסכום של עשרות אלפי דולרים שיופרסו לתשלומים נוחים להחזר. מאחורי הקרן עומדים צמד פילנטרופים ובראש הקרן עומד הראשל"צ הגר"א בקשי דורון.

קריספל לא נח וכבר הספיק לרתום לפרוייקט את חברת האשראי E.M.I שהודיעה על השלמת המימון המרבי לשם רכישת הדירה מעבר ל- 70% הניתנים ע"י הבנקים למשכנתאות. כעת מנוהל מו"מ מול הבנקים למשכנתאות וצוריאל עומד על כך שהנרשמים לפרוייקט ייהנו מחבילת המשכנתא הנוחה והטובה ביותר. הפרוייקט החל לקרום עור וגידים ואף הוחלט על כנס הסברה ורישום יתקיים אי"ה ביום רביעי הבא בירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד