י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השתיקה החרדית

איילת שקד: לא הייתי משאירה את החרדים מחוץ לממשלה

במענה לשאלת 'בחדרי חרדים', השרה לשעבר איילת שקד, מראשי סיעת ימינה, עוקצת את הסיעות החרדיות על כך שהן לא מתעקשות שסייעת ימינה תכנס לקואליציה • שקד משגרת גם איום ברור לראש שהממשלה לפיו פירוק הגוש יהווה טעות לטווח הקרוב והרחוק

איילת שקד: לא הייתי משאירה את החרדים מחוץ לממשלה
אריה דרעי/יעקב ליצמן צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

כתב 'בחדרי חרדים' שאל את השרה שקד במסגרת שידור לייב לתומכיה האם היא מצפה מנציגי הסיעות החרדיות לפעול מול ראש הממשלה ולוודא שנציגי סיעת ימינה יהיו בממשלה. שקד סירבה להשיב באופן ישיר, אולם היא טענה כי הייתה פועלת כך לו המצב היה הפוך.

"אנחנו הלכנו בשותפות גדולה ובנאמנות גדולה ביחד עם החרדים ועם הליכוד בשנה וחצי האחרונות", אמרה שקד. לדבריה, "זו הייתה תקופה לא פשוטה. תקופה מאוד מאוד מאתגרת פוליטית והלכנו באמת בגוש אחד ובתיאום מלא".

"אם כרגע היה לא ברור האם ש"ס או יהדות התורה יהיו חלק מהקואליציה, אני הייתי אומרת לראש הממשלה שאנחנו לא מוכנים לפרק את גוש הימין, ושיעשה מה שנדרש כדי שהסייעות החרדיות יהיו חלק מהקואליציה וחלק מהגוש".

שקד שיגרה מסר ברור לראש הממשלה, "אני חושבת שגוש הימין זה מהלך אסטרטגי עבור מחנה הימין. נתניהו יעשה טעות גדולה גם לטווח הקרוב וגם לטווח הרחוק אם הוא יפרק את גוש הימין".

איילת שקד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד