י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מנזקי נגיף הקורונה

חנות האלקטרוניקה החרדית פיטרה מאות עובדים

מאות עובדים מתוך כ-2000 ברשת האלקטרוניקה והמצלמות המפורסמת במנהטן B&H הוצאו לחל"ת, במסגרת צמצום העבודה עקב הוראות הממשל | מנהל משאבי האנוש בחברה שבבעלות חרדית אמר: נאלצנו לשלוח עובדים הביתה כי המשבר נמשך ללא ראיית אופק

חנות האלקטרוניקה החרדית פיטרה מאות עובדים
חזית בנין B&H בניו יורק צילום: yeshiva world news

חנות הפוטו ואלקטרוניקה B&H הענקית בברוקלין שבבעלות חסידית, הוציאה בימים האחרונים מאות עובדים לחל"ת, לאחר חודש שבו התמודדה הרשת עם נגיף הקורונה, שהביא לסגירת החנות הענקית במנהטן בשל הוראות הרשויות שהביאו אנשים להישאר בבית. כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

גורמים המקורבים לחברה מסרו אתמול כי כ-400 מתוך 2,000 עובדי הרשת המוכרת בזכות הצוות החרדי שעובד אצלה, ובמערכת המשוכללת שמעבירה סחורה ברחבי החנות.

במכתב לעובדים שנפגעו, אמר מנהל משאבי אנוש איציק פרידמן כי B&H "חיכתה זמן רב ככל האפשר לפני ביצוע הוצאת העובדים לחל"ת", וציין כי "החברה שילמה והעניקה הטבות לעובדים שנפגעו במהלך חופשת חג הפסח, ומעבר לכך, כדי לתת לעובדים לעבור את זה בקלות יתר, אך נאלצה בסופו של דבר לשלוח עובדים הביתה מכיוון שהמשבר נמשך ללא ראיית אופק". הוסיף פרידמן.

חברת B&H סגרה את החנות הדו-קומתית שלה בשדרה התשיעית, פינת רחוב 34 מערב ב-16 במרץ, אך לקוחות עדיין יכולים לאסוף את ההזמנות שלהם בכניסה הצדדית תוך 30 דקות מרגע ביצוע ההזמנה, כך על פי האתר של העסק.

פרידמן הוסיף כי "זו התקווה והתפילה שלנו שהמגיפה העולמית והשפעותיה הכלכליות יחלפו במהרה".

דובר חברת B&H סירב להגיב על הפרסום.

חנות המצלמות B & H קורונה פיטורי עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד