כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

'בקהילה' לסוכות: דבר כזה עוד לא קרא!

מוסף חג: 'שבים מספרים' • 'קולות' מורחב • גיליון נושא: יש סיכוי לשלום עם הפלסטינים? • מוסף סיפורים מגדולי הסופרים החרדיים • 'עיתונלי' ותקליטור • בחו"ל - כבר עכשיו במהדורה הדיגיטלית

'בקהילה' לסוכות: דבר כזה עוד לא קרא!



גולת הכותרת של מהדורת 'בקהילה' לחג - מוסף מיוחד ועשיר, בעריכת יצחק הורוויץ, על עולם התשובה: 'שבים מספרים' – האנשים שעושים את עולם התשובה מספרים את סיפורם.

במסגרת המוסף: הרב אורי זוהר, פרופ' דורון אורבך, הרב ארז משה דורון, שולי רנד, שלושת כוכבי הסדרה 'הפוך', אריאלה סביר ואביגיל מייזליק משתפים את קוראי 'בקהילה' במהפך שחל בחייהם.

בראש המוסף מופיע רב שיח מאלף הרב ראובן אלבז, הרב מרדכי נויגרשל, הרב יחזקאל סופר והרב יעקב ב. פרידמן שדנים יחד בשאלה "ישראל אף על פי שחטא ישראל הוא" - עד היכן.

צבי יעקבזון מכנס למושב מרתק ומיוחד את מקימי 'אור שמח', הרב מרדכי ארנון, הרב משה רחלזון, הרב משה פרנק, הרב משה יצחק רובין והרב יום טוב רובין, המתרפקים על ימי בראשית עם הרב איקא ישראלי

עוד במוסף: מסע מרתק בישיבות לבעלי התשובה ותחקיר על יום המחר של בעלי התשובה.

מוסף 'קולות' מורחב

בראש המוסף 'קולות' המורחב, מגיש 'בקהילה' פרופיל מרתק וראשון מסוגו, עתיר גילויים וסיפורים שמעולם לא סופרו, על גאב"ד העדה החרדית, הגאון רבי יצחק טוביה וייס, מימי ילדותו עד הלום.

בראיון מיוחד ל'קולות' של 'בקהילה' מגלים שני נאמני ביתו של הגרי"ז סולובייצ'יק זצוק"ל, במלאות יובל להסתלקותו, הרב מנחם פרוש והרב שלמה לורנץ, מגלים סודות מהחדר ומגוללים זיכרונות מאלפים.

עוד ב'קולות': שמעון קוגל, מאושיות המוזיקה החסידית, בקמבק גדול ומפתיע, מגולל בראיון נרחב ומרתק לבנימין ליפקין את שירת חייו הבוקעת מתוך טלטלות עזות ותפניות מסמרות שיער ומהדהדת על פני יבשות ואוקיינוסים.

'בקהילה' אף מגיש לקוראיו שי מיוחד: תקליטור של מיטב היצירות של שמעון קוגל בהפקה בלעדית לקוראי 'בקהילה'.

ועוד ב'קולות' יצחק הורוויץ במסע מרתק, עוצמתי ומטלטל למחוזות ערש לידתן של החסידויות הגדולות שעיצבו את פולין.

'בקהילה פלוס': גיליון נושא

מוסף האקטואליה הפופולרי 'בקהילה פלוס' מוקדש לגיליון נושא: סוכת שלום – האם יש סיכוי לשלום בין ישראל לפלסטינים.

במסגרת המוסף נדרשים 22 ח"כים ושרים נדרשים לשאלת עתיד היחסים בין ישראל לפלסטינים. ושר הביטחון לשעבר, פרופ' משה ארנס, מעניק ליעקב ריבלין ראיון נרחב על ממשל אמריקני פרו פלסטיני, על לקחי ההינתקות ועל עתיד השלום.

עוד במוסף: רב שיח מומחים על תולדות המגעים עם הפלסטינים והשלכותיהם. וכן כתבות על: המזגזגים מימין ומשמאל, כל תולדות הסכסוך והיהודים שחצו את הקווים וחיבקו את אש"ף.

הפתעה במוסף הסיפורים

הפתעה מיוחדת מצפה לקוראי 'בקהילה' במוסף הסיפורים. הפעם מעניק המוסף במה לסיפורים נבחרים של גדולי הסופרים החרדים בפרסום ראשון: הרב מאיר ליהמן, דוד זריצקי, אליהו כי טוב, בן ציון גרשוני, משה פראגר, יהודה לייב גירשט, ויחיאל גרנשטיין, במוסף מושקע ומיוחד שטרם הופיע בעיתונות החרדית.

וכמיטב המסורת, 'בקהילה' מעניק לקוראיו הצעירים מתנה מיוחדת בדמות מהדורה מיוחדת ובלעדית של עיתון הילדים 'עיתונלי' ועיתון החידות והשעשועים 'פיצוחים'.

קוראי חו"ל – כבר מהערב!

תושבי חו"ל יוכלו להנות מכל החלקים של עיתון 'בקהילה' לחג הסוכות כבר בערבו של יום רביעי. זאת במסגרת המהדורה הדיגיטלית שכזכור השיק 'בקהילה' לקוראי חו"ל.

תושבי חו"ל בלבד יוכלו לקבל, באמצעות האינטרנט, את המהדורה מדי שבוע. תוכנה מיוחדת תזהה את כתובת ה-ip של הנרשם כדי לוודא שהוא אכן תושב חו"ל.

המהדורה הדיגיטלית מכילה את העיתון כולו בתבניתו המקורית, והיא ניתנת בשלושת החודשים הראשונים חינם לטובת גולשי חו"ל.

הגלישה בחודשים אלו כרוכה בהרשמה בלבד. מחיר המנוי למהדורה הדיגיטלית יהיה זול יותר ממחיר העיתון בנקודות המכירה.

בנוסף, באמצעות תוספת תשלום תאפשר המהדורה הדיגיטלית גישה ישירה לארכיון של גיליונות 'בקהילה'.

גם בריכוזים חרדיים מובהקים כמו בורו פארק בניו יורק ועוד מופיעים העיתונים החרדיים מישראל רק בשעת ערב של יום חמישי.

המהדורה הדיגיטילית, הנוחה מאוד למשתמש, ומספקת חווית קריאה כמו בעיתון ממש, מופקת על-ידי חברת Dmag, שבבעלות איציק ברכהן מכפר חב"ד. החברה מתמחה בהמרת הפקות דפוס לפורמט דיגיטלי, והיא משרתת מאות לקוחות בארץ ובעולם.

אתר האינטרנט המציג את המגזינים/עיתונים דיגיטלים נבנה בשיתוף עם חברת 'שטיבל', מהחברות המובילות בישראל בבניית אתרים.

לצפיה במהדורה הדיגיטלית - לחץ כאן






תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד