י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חזרה למצב הקודם

מסתמן: יבוטל החיוב לשהות בבידוד במלוניות לשבים מחו"ל

המל"ל יחד עם משרד הביטחון סיכמו אתמול על ביטול החיוב האוטומטי לבידוד לשבים מחו"ל במלוניות. ככל הנראה, הביטול ייכנס לתוקף בתוך חמישה ימים. נבחנים מנגנוניים חיוביים, כשאחד מהם הוא כפי שהיה בתחילה: השבים מחו"ל חותמים על טופס התחייבות שישהו בבידוד ביתי

מסתמן: יבוטל החיוב לשהות בבידוד במלוניות לשבים מחו"ל
מטוס אל על צילום: משה שי, פלאש 90

במטה לביטחון לאומי קיימו אתמול (שני) דיונים מול משרד הביטחון וגורמים נוספים, בדיונים סוכם לבטל בימים הקרובים את החיוב האוטומטי לבידוד לשבים מחו"ל במלוניות. ככל הנראה, הביטול ייכנס לתוקף בתוך חמישה ימים, כאשר נבחנים כמה מנגנונים חלופיים, אחד מהם הוא חזרה למצב הקודם שבמסגרתו השבים מחו"ל חותמים על טופס התחייבות שישהו בבידוד ביתי, כך דווח בישראל היום.

משבר הקורונה האיץ משפחות יהודיות ברחבי העולם לעשות עלייה ארצה, וזאת גם אחת הסיבות לביטול של מלוניות הבידוד, בימים הקרובים צפויה עלייה של משפחות עולים מחו"ל לישראל והעלות גבוהה מאוד באחזקתם במלונית. כך למשל, צפויות הערב להגיע מניו יורק 17 משפחות עם ילדיהן באמצעות ארגון "נפש בנפש".

בתוך כך, אתמול פורסם שמלון הקורונה הראשון בישראל, מלון דן פנורמה תל אביב, ייסגר היום על ידי פיקוד העורף ויוסב למלון לטובת מבודדים, בהודעה מטעם פיקוד העורף נכתב "צהריים טובים המלון ייסגר ומחר הינכם עוברים לאחד משלושת המלונות הבאים: 1. יערים בירושלים. 2. קרלטון נהריה. 3. הרלינגטון אשקלון. במהלך השעות הקרובות ידברו איתכם נציגים מפיקוד העורף על מנת לתאם את המעבר".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "לאור עלייה בכמות המחלימים וירידה בכמות המאושפזים, חלק ממלונות ההחלמה יוסבו למלונות בידוד לשבים מחו״ל. בימים הקרובים יוסב מלון דן פנורמה".

קורונה בידוד בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד