ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הכסף ייכנס באופן אוטומטי

עצמאים? כך תקבלו את המענק שהבטיח נתניהו

אמש במסיבת העיתונאים שערך ראש הממשלה, הסביר ערן יעקב ראש רשות המסים כיצד העצמאים יוכלו לקבל את הפיצוי שהובטח • עצמאי שיש לו ירידה של 25% במכירות, יוכל להיכנס לאתר רשות המסים ולאחר שיכניס את הנתונים הכספיים שלו ואת היקף הירידה בהכנסה הוא ידע האם הוא זכאי למענק

עצמאים? כך תקבלו את המענק שהבטיח נתניהו
שוק מחנה יהודה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במסיבת העיתונאים שקיים אמש (שני) ראש הממשלה נתניהו, הסביר ערן יעקב ראש רשות המסים כיצד העצמאים יוכלו לקבל את הפיצוי בדרך הפשוטה ביותר. ראש הממשלה הודה כי קיבל את הביקורת הרבה שנמתחה על הבירוקרטיה שצריכים בעלי העסקים והעצמאים לעבור בכדי לקבל את המענקים שלהם הם זכאים בעקבות משבר הקורונה.

ראש רשות המסים ערן יעקב פירט את הצעדים שעל העצמאים לעשות על מנת לקבל את המענק, לדבריו, ממחר יכול כל עצמאי שיש לו ירידה של 25% במכירות, להיכנס לאזור האישי שלו באתר רשות המסים ולאחר שיכניס את הנתונים הכספיים שלו ואת היקף הירידה בהכנסה הוא ידע האם הוא זכאי למענק או לא. על פי ערן יעקב, הכסף ייכנס באופן אוטומטי לחשבון הבנק בתוך יומיים. עוד הדגיש כי השיטה הזאת קיימת גם בארה"ב.

יעקב סיפר כי גם קבלת הכספים מהפעימה השנייה והשלישית של המענקים לעצמאים יהיו פשוטים. לדבריו בפעימה השנייה ניתן לקבל עד 10,500 שקלים או 70% מההכנסה החייבת וזאת במידה וההכנסה של בעל העסק תהיה עד מיליון שקלים.

הפעימה השלישית – שתכנס לתוקף מחר – היא לישראלים שמחזור ההכנסה שלהם נע בין 18-300 אלף שקלים בשנה. הם יהיו זכאים לפיצוי שינוע בין 700-3,025 שקלים. בשבוע הבא ייכנס לתוקף מענק לבעלי עסקים שמחזור ההכנסה שלהם הוא בין 300 אלף שקלים ועד 20 מיליון שקלים. ככל שהירידה בהכנסה חדה יותר כך הפיצוי יהיה משמעותי יותר ויכול להגיע לעד 400 אלף שקלים שייכנס לחשבון הבנק בתוך שבוע.

בנימין נתניהו רשות המיסים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד