י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מכשירים מקווה לבחורים

בפגישה במעון הנופש בחצור: הולכים על הקפסולות

בחסידות ויז'ניץ החליטו בפגישה אצל האדמו"ר בחצור, להתחיל לנסות את מתווה הקפסולות שעדיין לא ישים במרבית עולם הישיבות וגם, תיעוד מהמקווה שבונים בישיבה לבחורים שיזכו להיטהר בתוך המתחם ולא יצטרכו להגיע למקווה השכונתי

בפגישה במעון הנופש בחצור: הולכים על הקפסולות
בניית המקווה בישיבת ויז'ניץ צילום: באדיבות המצלם

ישיבה ממושכת שנערכה היום (שלישי) במעון הנופש של האדמו"ר מויז'ניץ שם שוהה בחודשים האחרונים בהמלצת רופאו האישי הוחלט ללכת על מתווה הקפסולות בכדי להחזיר את בחורי הישיבות של החסידות לשגרת לימודים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בישיבה השתתפו ח"כ יעקב טסלר עם הד"ר ציון שלוסברג הממונה על נושא הישיבות במשרד הבריאות והיא נמשכה שעה וחצי יחד עם עסקני החסידות. 

במהלך הפגישה הציג ד"ר שלוסברג בפני הרבי את המתווה המאוזן של הקפסולות, לפרטי פרטים. ח"כ טסלר הציג אף הוא את הנעשה בימים אלו  ויחד ניתחו את כל האופציות האפשריות, וכל מיני סיטואציות העלולות לקרות.

האדמו"ר שבירך על המתווה הורה להיכלי הישיבות הגדולות לפתוח את זמן הקיץ בתוכנית הקפסולות ובישיבות עובדים להכשיר את המקומות. 

כך לדוגמא בימים אלו מכשירים בבניין הגדול של ישיבת החסידות בבני ברק 'בית ישראל ודמשק אליעזר' המכונה "ביוד"א" מקווה טהרה למען רווחת וטהרת התלמידים אשר יפתחו את הזמן לאחר שלא טבלו זמן רב במקוואות ובכך גם לא יצטרכו ללכת למקווה השכונתי בקריה בבני ברק.

בשאר הישיבות החסידיות עדיין אין פתרון וגם שם מנסים להשיב את הבחורים לישיבות עד כמה שניתן.  

חסידות ויז'ניץ קפסולות מקווה יעקב טסלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד