י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא הבין את מקומו

איווט: אתמודד נגד ביבי; "אני היחיד שמסוגל"

יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת ליברמן הבהיר היום כי לדעתו נתניהו מוביל לבחירות רביעיות והצהיר: האדם היחידי שמסוגל להתמודד מול נתניהו זה אביגדור ליברמן

איווט: אתמודד נגד ביבי; "אני היחיד שמסוגל"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על קו התפר שבין ממשלת האחדות לבחירות רביעיות, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כבר שם עצמו כמועמד לראשות הממשלה כנגד נתניהו. בראיון שנערך עמו היום הוא העריך כי פניו של נתניהו לבחירות ומבהיר כי הוא האדם היחיד שיכול להתמודד מול נתניהו.

בראיון שהעניק הבוקר, ואף בנאום שנשא בכנסת אמר חבר הכנסת אבגידור ליברמן כי דבריו של נתניהו אמש היו: "נאום בחירות". ליברמן טען כי "ראש הממשלה מכין את הקרקע לבחירות, הוא כנראה הגיע למסקנה שעל רקע העימות עם בג"ץ טוב לו לצאת לבחירות".

ליברמן הוסיף. "אני לא קונה את זה. כל מה שראיתי אתמול מביא אותי למסקנה שראש ממשלה מכין את הקרקע על רקע העימות עם בג"ץ לבחירות רביעיות, והוא חושב רק על עצמו. כל מה שהוא מנסה כרגע זה לא מלחמה בקורונה, זה להציל את עצמו. הוא מנסה להימלט גם ממשפט וגם מוועדת חקירה ממלכתית בנושא הקורונה".

ליברמן העריך כי נתניהו יקבל 61 ממליצים ביום חמישי ויקבל את המנדט לשבועיים, אלא שבתום השבועיים היא ימצא את הדרך לנטוש את גנץ כשהוא ישלוט במערכת הבחירות בוועדת המסדרת. ליברמן אמר כי "לגנץ תישאר האפשרות רק לבכות "בכותל המערבי, שם באים ובוכים. אני יודע, שילך לבכות שם".

חבר הכנסת ליברמן הודיע כי הוא יציב עצמו כמועד לתפקיד ראש הממשלה מול בנימין נתניהו: "אני חושב שמי שמסתכל עד היום יודע - האדם היחידי שמסוגל להתמודד מול נתניהו זה אביגדור ליברמן. אני כן רוצה ליצור אלטרנטיבה שלטונית".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד