כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בלעדי • בבר מצווה המצומצמת

בלעדי | ראש הממשלה על הגר"ח: "המונים מבקשים את ברכותיו"

במכתב ברכה ששיגר ראש הממשלה לרב אריה קנייבסקי, נכדו ומשמשו הוותיק של שר התורה הגר"ח קנייבסקי לרגל בר המצווה לבנו. רה"מ כתב בין היתר כי הגר"ח הוא "מגדול אור של אמונה ורוח"

בלעדי | ראש הממשלה על הגר"ח: "המונים מבקשים את ברכותיו"
בשמחת בר המצווה היום אצל הגר"ח בביתו צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: בצל הקורונה ולמרות ההקלות, נערכה היום (שלישי) שמחת בר מצווה מצומצמת ביותר בביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

בנו של נכדו הקרוב ומשמשו הוותיק הרב אריה קניבסקי, יו"ר מפעל 'ארחות יושר', הגיע למצוות, והשמחה שתוכננה להיערך בהשתתפות קהל רב, גדולי ישראל ואישי ציבור בוטלה לחלוטין.

במקום חגיגה גדולה, נערך מעמד 'לחיים' מצומצם בחדרו של מרן שר התורה, בהשתתפות החתן, אביו הרב אריה קנייבסקי וסביו הגאון רבי אברהם ישעיהו קנייבסקי בנו של הגר"ח.

שר התורה ביקש מהחתן להשמיע את דרשת בר המצווה שהכין, והקשיב בקורת רוח לדרשה. בסופה העניק הגר"ח לנינו ספר עם הקדשה בכתב ידו כמתנת בר מצווה.

בתוך כך, השבוע שלחו את ברכתם לחתן ולאביו גדולי ישראל ורבנים, וכן אישי ציבור רבים החל מראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין ועד חברי כנסת וראשי ערים.

ראש הממשלה כתב במכתב הברכה כי הסבא רבא הגר"ח קנייבסקי הוא, "מגדול אור של אמונה ורוח", וכי "המוני בית ישראל מבקשים את ברכותיו". 

הגר''ח קנייבסקי בנימין נתניהו הרב אריה קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד