ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"הקורונה לא היטיבה עם המגזר"

נאום המרפסת של מקלב לחולי הקורונה החרדים

חבר הכנסת אורי מקלב סייר היום בכמה ממלונות הקורונה בהם מאושפזים חולים חרדים. מקלב ניצל את ההזדמנות גם לדבר עם החולים דרך המרפסת וכן הודה לצוותים על פעולתם. צפו בתיעוד

נאום המרפסת של מקלב לחולי הקורונה החרדים
מקלב על רקע חולי הקורונה צילום: באדיבות המצלם

בנאום מיוחד שנשא היום (שלישי) חבר הכנסת אורי מקלב לחולי קורונה חרדים השוהים במלוניות, אמר: "יש לכולם נכונות ורצון כנה לעזור. יש פה אנשים שנמצאים ארבעים ימים, באמת מגיע להם כפיים".

הוא הוסיף וציין את אנשי פיקוד העורף ושאר הגורמים, "אנשים עשו הרבה יותר מהמחויבות שלהם". מקלב עקץ את חבריו לכנסת, "מצאתי הפוגה קצרה שהאופוזיציה נואמת בכנסת ולא עושים דברים לתועלת ואמרתי שאני אעשה משהו לתועלת - נבוא להודות לצוותים", אמר.

מקלב הוסיף, "הם רוצים שתלכו מפה מהר. לא קל לעשות את המקסימום. הדברים לא פשוטים. כל המבצע הלוגיסטי הזה. יש לכם פה שליחות של קידוש שם שמיים", אמר לחולים החרדים. הרבה מכירים את מידת הכרת הטוב הם ומעבירים את המסרים הלאה. מאוד מערכים את זה. זה תפקיד מיוחד בימים האלו".

בהתייחסו למצב בריכוזים החרדים אמר חבר הכנסת מקלב, "הנגיף לא היטיב עם הציבור החרדי. אנחנו צרכים להסיק מסקנות מזה, ואתם עושים שירות טוב על הדימוי שלנו". עוד הוא אמר, "לא באתם לכאן רק בגלל הנוחות, אלא גם מתוך האחריות. יש לנו עוד דרך ארוכה והאחריות היא על הסביבה שלנו, כולם פה, כדי שההתמודדדות של הסביבה תהיה קלה יותר. אנחנו משנים הרבה דברים שאנו רגילים אליהם".

אורי מקלב קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד