ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

לוקחים אחריות: התחילו לקבל שיחות טלפון להזכרת שמות על ציון הרשב"י בל"ג בעומר

יוזמה ייחודית להזכרת שמות של מאות אלפי איש כשירות לציבור • בתחזית: לחץ אדיר שלא היה כמותו. אל תמתינו לרגע האחרון

לוקחים אחריות: התחילו לקבל שיחות טלפון להזכרת שמות על ציון הרשב"י בל"ג בעומר
ההילולה בל"ג בעומר צילום: יעקב נחומי

דיבורים, תוכניות ותאוריות – שמענו מספיק, אבל סוף סוף, הבוקר הופתע הציבור החרדי ועודכן בעיתון 'המבשר' על פעילות מלאה של 'אור הרשב"י' כשרות חינמי לתועלת הציבור בימי ל"ג בעומר.

'אור הרשב"י', שכל שנה מפעילים מערך ענקי לקליטת רבבות העולים מירונה, הבינו את המצב ולקחו אחריות להביא את יום ההילולא אל בתי ישראל. במוקד ייחודי שנקרא "נכספתי", פועלים ב'אור ברשב"י' בכמה מישורים, ביניהם הוא החידוש של שירות ללא עלות כלל להזכרת שמות רבבות איש, המעוניינים שיזכירו את שמם על ציון הרשב"י הקדוש ביום ההילולא.

ב'אור הרשב"י' היו ריאלים, ולדבריהם אין מצב לקבל מאות אלפי שמות בשיחות טלפון בזמן של יום יומיים, ולכן, עוד לפני הפרסום הרשמי, הם פתחו מוקד טלפוני לקבלת שמות, שהחל מהבוקר מוצף בפניות. "אם אתם לא רוצים להישאר מאחור – המלצה שלנו היא להירשם כבר עכשיו ולהעביר את השמות לתפילה, ללא עלות, במספר הטלפון 074-787-1711 ".

בשעות האחרונות עקב העומס, פתחו גם תיבת מייל ייעודית אליה ניתן לשלוח שמות, בכתובת: [email protected] והשמות עוברות ישר למוקד הישיבה.

השאלה הגדולה, מה יקרה בימים האחרונים, ועד כמה קווי הטלפון יחזיקו מעמד ולא יקרסו. זו הסיבה שאם אתם מעוניינים להירשם – עשו זאת כבר עכשיו, הרשמו בהודעת מייל לכתובת: [email protected] ובמספר הטלפון  074-787-1711 של מוקד הישיבה.

אור הרשב''י ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד