י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

בניגוד לסיכומים: פרוש מינה את אבי שטרן למ"מ יו"ר הוועדה

שוב סוער באלעד: לפני זמן קצר ראש העירייה ישראל פרוש את יו"ר דגל התורה בעיר ליו"ר וועדת התכנון עם סמכויות. לטענת ש"ס, מדובר בצעד המנוגד להסכם המוקדם בין יהדות התורה לש"ס • גורמים בעירייה ל'בחדרי': המינוי אינו מנוגד להסכם

בניגוד לסיכומים: פרוש מינה את אבי שטרן למ"מ יו"ר הוועדה
פרוש/בוטבול צילום: פלאש90/יעקב כהן

המחלוקת בין סיעת ש"ס לראש העיר שרוליק פרוש חוזרת למועצת העיר אלעד, לאחר שראש העירייה ישראל פרוש מינה לפני זמן קצר באישור המועצת את יו"ר דגל התורה אבי שטרן לתפקיד ממלא מקום יו"ר וועדת התכנון עם סמכויות. חברי סיעת ש"ס במועצה התנגדו למינוי.

הסערה מגיעה לאחר שבש"ס טוענים כי סוכם עם ראש העיר שלא למנות את נציג דגל לתפקיד יו"ר ועדת התכנון. ובעקבות כך התפקיד נשאר בידי ראש העיר עד כה.

בנוסף, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', בהסכם שנחתם בין ש"ס לדגל התורה קודם הבחירות, סוכם כי תפקיד וועדת תכנון ובנייה יהיה בידי ש"ס בקדנציה הבאה.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בחודש החולף היחסים בין יו"ר ש"ס באלעד יהודה בוטבול לראש העיר ישראל פרוש מתוחים מאוד, כשבימים האחרונים התבטא בוטובל ואמר, "אני לא מחוייב יותר להסכם שנחתם". המינוי כעת צפוי להחריף עוד את היחסים הרעועים ממילא.

גורמים בעיריית אלעד מסרו בתגובה ל'בחדרי חרדים', כי מינויו של שטרן לתפקיד יו"ר וועדת התכנון עם סמכויות, אינו מנוגד להסכם.

ישראל פרוש אלעד אבי שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד