י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השר הגיע במיוחד

שני תלמידים קיבלו אות הוקרה על התנהלותם בזמן הקורונה

שני תלמידי בית ספר באשקלון קיבלו אות הוקרה משר החינוך על התנהלותם בנגיף הקורונה. אחד ממקבלי האות, עבר לגור עם סבו כדי שלא ירגיש בודד

שני תלמידים קיבלו אות הוקרה על התנהלותם בזמן הקורונה
רפי פרץ צילום: David Cohen/Flash90

הבוקר (חמישי) הגיע שר החינוך, רפי פרץ לביקור באשקלון על מנת לעמוד מקרוב אחר שגרת הלימודים החדשה בבתי הספר.

יחד עם ראש העיר, תומר גלאם, הם ביקרו בבתי הספר חמ"ד ברנע ומקיף ד'. לסיור הצטרפו גם מנהל מחוז דרום במינהל חינוך, רם זהבי, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, חבר המועצה, עמיחי סיבוני, מנכ"לית העירייה, אירית נתן, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט ומנהלי בתי הספר.

בתוך כך, במהלך הביקור, הוענקו תעודות הוקרה לשני תלמידים מאשקלון שתרמו בצורה משמעותית בתקופת משבר נגיף הקורונה. תעודה בגין יוזמתו למניעת התפשטות הנגיף הוענקה לאייל בלכנר, הנציג מאשקלון בפרויקט הדפסת מגני פנים תלת מימד לצוותים הרפואיים ותעודה בגין יוזמתו הייחודית והרגישה הוענקה לגל אוחנה, שעבר לגור עם סבו כדי להפיג את בדידותו ולסייע לו בתקופה האחרונה. במסגרת ביקור זה הנחה ראש העיר להעניק לאוחנה מחשב באופן מיידי, זאת לאחר שהתברר כי את הלמידה מרחוק בבית סבו הוא מבצע באמצעות הטלפון הנייד.

שר החינוך, רפי פרץ: "שמחתי לראות את בתי הספר של אשקלון ערוכים וחוזרים יחד עם כל מערכת החינוך לשגרה. ראיתי את התלמידות והתלמידים חוזרים באושר ובשמחה לספסל הלימודים, פשוט נפלא. מברך את ראש העיר תומר גלאם על הפתיחה, על הנכונות והשותפות. אני פוגש את ראש העיר גם במצבים אחרים של העיר, במצבי חירום שהיו, ואני רואה שיש הובלה וניווט של העיר. בשבוע הבא נפתח גם את הגנים ונמשיך לפעול כדי ששאר הכיתות ישובו לשגרת הלימודים".

ראש העיר, תומר גלאם: "החינוך לערכים, לדרך ארץ, לערבות הדדית בא לידי ביטוי ביתר שאת בקרב התלמידים ובני הנוער שלנו ואני שמח לראות את זה הלכה למעשה. לצד זה, דאגנו לבטיחות התלמידים בשגרת הלימודים החדשה ואנחנו רואים יותר ויותר תלמידים שמגיעים לבתי הספר. במקביל, אנחנו ערוכים לפתיחת גני הילדים במתווה החדש ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. אני רוצה להודות לשר ולמנהל מחוז דרום במשרד החינוך על שיתוף הפעולה והסיוע לקידום החינוך באשקלון".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד