י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במקום לערוך חשבון נפש

המשטרה: הפריצה לביתו של דיקמן - חוקית

בעקבות הסערה לאחר הפריצה לביתו של המוזיקאי יואלי דיקמן במהלך תפילה בשידור חי שהועברה ברשת, מודיעים מהמשטרה כי למרות הטענות נגדה, הפריצה היתה חוקית •  "מצער ששוב משטרת ישראל במקום לעשות חשבון נפש עם עצמה מאשימה את כולם"

המשטרה: הפריצה לביתו של דיקמן - חוקית
יואלי דיקמן צילום: מתוך הקליפ

לשכת המכפ"ל מודיעה כי פריצת השוטרים לבית משפחת דיקמן במהלך התפילה בשידור חי, הייתה חוקית ובסמכות מלאה, עוד נמסר מלשכתו של המפכ"ל כי "ויתרנו להם על קנס".

כזכור בחג הפסח האחרון קיימה משפחתו של הזמר רולי דיקמן תפילה חגיגית. התפילה שודרה בשידור חי דרך האינטרנט לעשרות אלפי בתים ברחבי בני ברק ובשאר חלקי הארץ. במהלך התפילה, פרץ כוח יס"מ לבית מהגג וניתק לעיני כל הצופים את הכבלים של מערכת ההגברה.

בעקבות כך התחוללה סערה, ח"כים רבים פנו לשר לביטחון פנים גלעד ארדן והוא מצידו דרש לחקור את המקרה מדוע מתנכלים לתפילה פרטית אשר תואמה מראש מול עיריית בני ברק והתקיימה לפי ההגבלות, ללא נוכחות בני אדם נוספים.

ארגון זכויות האדם 'בצלמו' הגיש תלונה רשמית למח"ש וללשכת המפכ"ל בבקשת הבהרה מדוע נותקו הרמקולים בשעת התפילה.

מלשכת המפכ"ל נמסר: "לאחר שהתקבל דיווח נוסף, ולאור כך שממרפסת הדירה בקע רעש חזק ועצמתי מתוך רמקולים גדולים שהונחו והופנו כלפי הרחוב, והפריעו באופן ממשי לשגרת דיירי המקום, ביקשו השוטרים להיכנס לדירה, נקשו בחוזקה בדלת, והזדהו כשוטרים. משלא נענו, נכנסו באמצעות סולם למרפסת הדירה, על מנת למנוע את המשך ביצוע העבירה. השוטרים דרשו להחליש את עוצמת המוזיקה, ומשלא נענו, ניתקו את כבלי המגבר. האכיפה בוצעה כדין".

מארגון 'בצלמו' שהגיש את התלונה נמסר: "מצער ששוב משטרת ישראל במקום לעשות חשבון נפש עם עצמה מאשימה את כולם ואף מתגאה שלא נתנה דו"ח .מדובר היה בתפילה חגיגית שתואמה מראש. וחבל שנקטעה. ארגון בצלמו ימשיך להגן על זכויות האדם של כלל אזרחי ישראל ובפרט התושבים החרדים שנפגעים שוב ושוב ומופקרים על ידי חלק מרשויות החוק".

פריצה לבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד