י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סן פרנסיסקו

הרשויות מספקות אלכוהול למכורים שנמצאים בבידוד

מאות חסרי בית השוהים בבידוד במדינת סן פרנסיסקו שבארה"ב ומכורים לחומרים שונים - מקבלים אספקה של החומר הממכר על מנת שלא יפרו את הבידוד ויסכנו את העוברים ושבים

הרשויות מספקות אלכוהול למכורים שנמצאים בבידוד
אלכוהול צילום: pixabay

הרשויות בסן פרנסיסקו משתמשות בתרומות פרטיות בכדי לתת אלכוהול, טבק ומריחואנה רפואיים לאנשים המתמודדים עם התמכרות, כשהם מבודדים או מסתגרים בחדרי מלון, לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. כך דווח ב"סן פרנסיסקו כרוניקל".

על פי הדיווחים, ישנם כ-270 אנשים, רובם חסרי בית, השוהים בחדרי מלון כדי להתאושש מהנגיף, או כאלו החשודים כנושאים את הנגיף. עשרות אנשים קיבלו אלכוהול ועשרות אנשים קיבלו מריחואנה רפואית.

גורמים ברשויות אמרו כי תרומות פרטיות הגיעו עבור אותם האנשים כדי לעזור להם להתמודד עם הנגיף ולגרום להם לא לצאת לרחובות - מחשש שידביקו אחרים.

ד"ר גרנט קולפקס, מנהל בריאות הציבור בסן פרנסיסקו, אמר כי "הגישה שלנו צריכה להיות תמיכה באנשים - אלו שמבודדים או אלו הנמצאים תחת הסגר".

לדבריו, "עבור אנשים שנמצאים בגמילה מאלכוהול המחלקה לבריאות הציבור מחשבת את הכמות המינימלית הדרושה ומספקת את הכמויות בארוחות. המחלקה גם מאפשרת משלוח תרופות לאנשים המנסים להילחם בסמים". עם זאת, המנהל הדגיש כי, "המחלקה לא עוזרת לרכוש מריחואנה סתם בשביל עישון".

אלכוהול סן פרנסיסקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד