ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רכישת שיא של מאות קווי טלפון למעמד ההילולא המרכזי של גדולי ישראל

גדולי ישראל מכל החוגים והעדות בהדלקה המרכזית • להפתעה מוזיקלית שכזו אף אחד לא ציפה • "ל"ג בעומר שלא היה ולא יהיה" • שירות חינם של הזכרת שמותכם על ציון הרשב"י ביום ההילולא, ללא עלות כלל

רכישת שיא של מאות קווי טלפון למעמד ההילולא המרכזי של גדולי ישראל
רבי אלמילך בידרמן ואנשי אש קודש אלעד במירון צילום: דוד כהן

איך חוגגים את ל"ג בעומר בצל הקורונה? היכונו ליום של שיעורי תורה בשידור חי טלפוני ובצפייה, כאשר בסיומו תתקיים ההדלקה המרכזית של כלל ישראל מכל החוגים והעדות, עם מרנן ורבנן שליט"א.

נודע, כי הרה"צ רבי מיילך בידרמן שליט"א, שבכל שנה ערך הדלקה ענקית במירון בשילוב דבריו הנרגשים, יעביר את דבריו השנה יחד עם ההדלקה המרכזית, בסיום ל"ג בעומר, כאשר בהדלקה זו יירשם שיא היסטורי של חיבורי טלפונים ולצפייה במעמד.

ל"ג בעומר השנה יהיה גדוש במיזמי תורה והתעלות, יחד עם מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, לצד מקהלות ואמני הרגש הנודעים, על ידי ישיבת 'אור הרשבי' שבמירון, שיזמו את תכנית 'נכספתי' שבהחלט אומרת את המילה האחרונה.

עסקני ישיבת 'אור הרשבי', שבכל שנה מכינים את מירון לקליטת מעל חצי מליון איש עם היכלי תורה, תפילה, אוהלי סעודות, שירותים ועוד, החליטו השנה להביא את אור הרשב"י אל תוך בתי ישראל.

בתכנית הייחודית והמושקעת תחת המיתוג "נכספתי", החל מערב ל"ג בעומר ועד צאתו, יתקיימו שיעורי תורה וחיזוק ממרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בשילוב 'הדלקות' באופן המותר ע"פ חוק, יחד עם ענקי הזמר החסידי, בתכניה עשירה ומגוונת. "ל"ג בעומר שלא היה ולא יהיה", אומרים מארגני "נכספתי", שרכשו מאות אלפי קווי טלפון להתחברות ההמונים.

ב'אור הרשבי' לא וויתרו, והכינו תכנית ייחודית הכוללת את המקהלות המובחרות ביותר, 'מלכות' 'נשמה' ו'פייער' שיופיעו בהרכב מלא יחד עם ענקי הזמר זאנוויל ויינברגר, ארי היל, דוד קאליש, ומוטי ויזל.  

האירועים ישודרו לצפיה בשידור חי ולהאזנה בקו הטלפון, ומאות אלפי איש צפויים להשתתף בחווית ל"ג בעומר ייחודית זו.

במקביל, מפרסמים ב'אור הרשבי' על מגוון מיזמי לימוד תורה ביום ההילולא, יחד עם קוויטל היסטורי שיוגש לכל גדולי הדור שליט"א, כאשר הרישום אליו הוא לא עלות אלא רק במסירת שם הלומד ומספר שעות הלימוד ביום זה.

בנוסף להשקעה האדירה ביום ייחודי זה, כשירות לציבור הרחב, מעניקים במוקד 'אור הרשבי' שירות חינם של הזכרת שמות בציון הרשב"י בל"ג בעומר, וניתן למסור את השמות ללא עלות כלל, ובנוסף, ניתן גם לשלוח שליח אישי ליציקת שמן בהדלקת הקודש שבציון הקדוש במחיר עלות של 36 שקלים. במוקד קבלת הפניות ממליצים להירשם בהקדם ככל הניתן, ולא להסתמך על הימים האחרונים בהם צפוי להיות עומס אדיר על קווי הטלפון של המוקד.

לתועלת הציבור, הננו לפרסם את מס' טלפון המוקד: 073-313-4600  שלוחה 3, או במייל [email protected]. כאמור, ההמלצה היא שלא להתמהמה אלא להירשם בהקדם בטרם העומס הצפוי.

בידרמן אור הרשבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד