כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כך מקבל הרבי קהל לעצה ולברכה

אפקט הקורונה > פרסום ראשון: חתונות החסידים יתקיימו בהיכל הטישים

כך מתכוננים בויז'ניץ להמשיך את שגרת הקורונה לשמחות של משפחות החסידים הנאנקים תחת העול הכלכלי בנישואי הילדים. על פי התוכנית המתפרסמת לראשונה, היכל הטישים ב'מרכז חסידי ויז'ניץ' יהפוך לאולם אירועים שם יינשאו המשפחות | וגם, הרבי שב לקבל קהל ע"פ ההנחיות

אפקט הקורונה > פרסום ראשון: חתונות החסידים יתקיימו בהיכל הטישים
טיש ט"ו בשבט בויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

על רקע משבר הקורונה שהעיב על החתונות במשפחות שנערכו במתכונת מצומצמת, הודיע השבוע האדמו"ר מויז'ניץ למחותנים המתכוננים לנישואי צאצאיהם בחודשי הקיץ כי בכוונתו להמשיך את שגרת החתונות המצומצמות לאחר עידן הקורונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאור בקשות רבות מצד מחותנים ובעלי שמחה, הנאנקים תחת ההוצאות האדירות של נישואי צאצאיהם, החתונות האמורות להתקיים בחודש סיון תתקיימנה כפי הנראה בהיכל הטישים, אשר בנוי עם מרחב אויר רחב וגדול. יצוין כי גגו של ההיכל ניתן להסרה והוא אף משמש לעריכת הטישים בימי חג הסוכות.

האדמו"ר שישב השבוע עם עסקני החסידות ביקש מהם לבדוק, האם אכן אחר שראינו שאפשר לעשות שמחות בצמצום גשמי, אך בשפע של שמחה פנימית, אפשר להמשיך באותה מתכונת גם בהמשך במקום לשפוך כסף על אירועים גדולים באולמות.

לפי מה שנראה כרגע מתכוננים בחסידות להכשיר את היכל הטישים הגדול במרכז חסידי ויז'ניץ ברחוב שלמה המלך בבני ברק לאולם אירועים, כאשר אחד מהחסידים שברשותו קייטרינג יהיה אמון על הכנת האוכל וכל צרכי החתונה, כך שהמחותנים יחסכו סכומים רבים כשגם כך החופות נערכות בחצר החסידות בהשתתפות הרבי.

יצוין כי בשבועות האחרונים נשמעו דיבורים בחסידויות שונות אודות אפשרויות כאלה לאחר עידן הקורונה, אך נראה שהאדמו"ר מויז'ניץ פותח ומקדים וכבר מכריז על הרפורמה הגדולה בשמחות החסידים.

בתוך כך, עם ההקלות עליהן הכריז משרד הבריאות, בשבוע האחרון החל הרבי לקבל קהל תוך שמירה קפדנית על ההנחיות, הרבי מנגיש את עצמו לציבור עקב השיבושים בתחבורה הציבורית ונוסע בעצמו לריכוזי החסידות, מקבל את הקהל בבית המדרש ולא בחדר קטן כהרגלם של אדמו"רים, רק חמישה נכנסים בו זמנית ועומדים במרחק שני מטרים זה מזה ולא ניגשים כלל אל האדמו"ר, אלא שומעים מרחוק את ברכתו והכרעתו.

קורונה מרכז חסידי ויז'ניץ חתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד