י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כמה נמוך אפשר לרדת

גנבה כרטיס אשראי מחולה שגסס מקורונה

אחות בבית חולים בניו יורק מואשמת כי גנבה כרטיס אשראי של חולה קורונה שגסס למוות ועשתה בו שימוש לצרכיה האישיים. בתו שגלתה חיובים חריגים בתאריכים לא תואמים התלוננה במשטרה שלכדה את הגנבת המרושעת במהרה | הבת השכולה: "אני לא מאמינה שאדם יכול לעשות דבר כזה למישהו שנלחם על חייו"

גנבה כרטיס אשראי מחולה שגסס מקורונה
חולה קורונה שברח נתפס ברכבת צילום: המצלם

אחות בבית חולים ברובע סטטן איילנד שבניו יורק, גנבה כרטיס אשראי מחולה בנגיף שגסס ביחידת הנשמה של בית החולים, והשתמשה בכרטיס בכדי לרכוש מצרכי מזון ודלק, כך על פי הודעת הרשויות.

דניאלה קונטי בת 43, השתמשה בכרטיס אשראי שגנבה מאנתוני קטאפנו בן ה-70, בעת שהיתה בעבודה בבית החולים באוניברסיטת סטטן איילנד בתחילת חודש אפריל.

הגבר סבא לילדה בת 12, מת ב-12 באפריל לאחר שלא שרד את הנגיף.

"אני לא מאמינה שאדם יכול לעשות דבר כזה למישהו שנלחם על חייו", אמרה טרה קטאפנו, בתו של המת ל'דיילי ניוז', כשהיא בקושי מצליחה לדבר מרוב סערת רגשות, "זו אחות שנשבעה לטפל, להגן ולהציל חולים. זה מגעיל, מעולם במיליון שנים לא ציפיתי שמשהו כזה יקרה."

"היא בן אנוש בזוי", אמרה הבת טרה קטאפנו בזעם, "איך היא תרגיש אם מישהו היה עושה זאת להוריה כשהם חולים קשה? אני מקווה שהיא תקבל את מה שמגיע לה (בבית המשפט), ותאבד את הרישיון ואת העבודה שלה".

קונטי הואשמה בגין התעללות וגניבה בבית המשפט הפלילי של סטטן איילנד. היא החלה לעבוד בבית החולים באוניברסיטת סטטן איילנד בשנת 2007, ודובר בית החולים מסר כי היא הושעתה מיד בגין האישומים.

טרה קטאפנו אמרה כי חשבון כרטיס האשראי הדליק אצלה נורה אדומה במיידי, בגלל חיוב בתחנת הדלק, מכיוון שאביה תמיד שילם במזומן כאשר מילא את מכוניתו בדלק, היא הגישה את התלונה במשטרה ב-28 באפריל, שבחקירה מהירה תפסה את הגנבת.

אחות גניבת פרטי אשראי קורונה סטטן איילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד