י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעוניינים? קחו!

הנגיד הודיע: קחו 33,000 שקלים לזיכוי ב'אושר עד' ותחלקו לל"ג יהודים

ויראלי במגזר החרדי: איל הון מארה"ב יוזם ומבקש לחלק בארץ ישראל 33,000 שקלים כזיכויים ב'אושר עד' • כל הפרטים המלאים

הנגיד הודיע: קחו 33,000 שקלים לזיכוי ב'אושר עד' ותחלקו לל"ג יהודים
מדורת ל"ג בעומר במירון צילום: David Cohen/Flash90

סיפור שהתרחש סמוך לכניסת שבת, צובר תאוצה בשעות האחרונות בריכוזי הציבור החרדי: נגיד מחו"ל התקשר כחצי שעה לפני כניסת שבת אל מנהלי ישיבת 'אור הרשבי' שבמירון, ושאל: "מה נשתנה ל"ג בעומר הזה? למה לא סיפרתם לי מהתכניות הרבות שלכם להביא את אור הרשב"י אל בתי ישראל"?

הנגיד, יהודי אמיד מארה"ב, תורם בכל שנה סכום מכובד למערך הלוגיסטי האדיר של 'אור הרשבי' במירון, בהכנות לקבל את פני מעל חצי מליון איש הבאים לציון הרשב"י, ובכך הוא שותף לפעילות הכבירה לכבודו של רשב"י.

השנה, בצל הקורונה, אין את האפשרות להגיע למירון, ולא עלה על דעתם של מנהלי הישיבה לפנות אליו לבקשת סיוע כלכלי כמדי שנה.

ביום שישי, שמע הנגיד מבנו שגר בישראל על שיעורי תורה ממרנן ורבנן גדולי ישראל שיימסרו בשידור חי בל"ג בעומר במערכת 'נכספתי' של 'אור הרשבי', ועל מיזם הקוויטל ההיסטורי "הם לומדיך" בו יוכלו להשתתף כל המתחזקים בלימוד תורה ביום ההילולא, ולפחות שעה אחת ביום.

הנגיד לא התמהמה, ותוך כדי שיחה עם בנו, התקשר להנהלת אור הרשב"י ושאל "מה נשתנה ל"ג בעומר הזה? למה לא סיפרתם לי מהתכניות הרבות שלכם להביא את אור הרשב"י אל בתי ישראל? אני רוצה להשתתף עמכם גם השנה"!

הילולת הרשב"י במירון בשנה שעברה:

 

במקום, הורה האב לבנו להעביר ל'אור הרשבי' שלושים ושלוש אלף שקלים, ולחלקם לשלושים ושלוש איש מתוך אלו שיצטרפו אל הקוויטל ההיסטורי, בתלושי מזון. הבן המליץ על רשת 'אושר עד' והתרומה עברה להנהלת הישיבה עוד בערב יום השבת, כאשר הסכום, כאמור, יחולק במוצאי ל"ג בעומר בתלושים ל'אושר עד' על סך של אלף שקלים לכל אחד.

במקביל למיזמי התורה ביום ההילולא, פתחו ב'אור הרשבי' מוקד ענק, כשירות חינמי לציבור, לקבלת פניות של מאות אלפי איש המעוניינים להזכיר את שמם על הציון הקדוש בל"ג בעומר, ובנוסף, אפשרות להשתתף בהדלקה שע"ג הציון במחיר עלות.

מארגני המוקד חוששים מאוד מעומס עצום שיהיה על הקווים בימי ל"ג בעומר, וממליצים להעביר את השמות בהקדם וללא התמהמהות. "לא ממליצים כלל לסמוך על הרגע האחרון" אומרים במוקד.

לתועלת הציבור, הננו לפרסם את מס' טלפון המוקד להעברת שמות כשירות ללא עלות: 073-313-4600  שלוחה 3, או במייל  [email protected] . כאמור, ההמלצה היא שלא להתמהמה אלא להירשם בהקדם בטרם העומס הצפוי.

 

ל"ג בעומר אור הרשבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד