י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אישומים חמורים

התנכלה לשכניה היהודים: יונה מתה וקללות נאצה

בת 57 מלאס וגאס מואשמת בשורת פשעים אנטישמיים שביצעה כלפי שכניה היהודים | באירוע אחד ריססה כתובת "יהודים חזירים", באירוע אחר הניחה גופת יונה מחוץ לדלתו של שכנה

התנכלה לשכניה היהודים: יונה מתה וקללות נאצה
תיירות חופש צילום: pixsabay

תושבת לאס וגאס שבארה"ב, הואשמה בהסתה נגד שכניה היהודים ופגיעה ברכושם בגלל היותם יהודיים.

ג'ורג'ינה מק - גראווי, בת ה-57, עומדת בפני אישומים בגין פשעים של הרס רכוש של שכניה היהודים. האירוע התרחש בדצמבר האחרון, כאשר האישה חרטה וריססה כתובות נאצה נגד יהודים, כמו "חזיר יהודי". כך דווח באתר Las Vegas Review-Journal.

השכנים האשימו את שכנתם האנטישמית שנעצרה ביום שני האחרון בהתנכלות נגדם, שבוע בלבד לאחר שעברו לדירה בחודש אוקטובר, כולל שלט שתלתה עם המילים "חזירים יהודים".

חודשיים לאחר מכן בחוד דצמבר, סיפרה שכנה יהודיה למשטרה כי היא צעדה ברחוב עם משפחתה, כולל בתה בת ה-7 חודשים, כאשר ג'ורג'יה האנטישמית ראתה אותם וקיללה את התינוקת תוך התייחסות לכך שהיא יהודייה.

בהמשך אותו יום, האישה היהודיה טענה כי ראתה מזרן זרוק ליד ביתה, ועליו השמצות קשות נגד יהודים (דברים שאין לעלות על הכתב מפאת ניבול פה).

כשהמשטרה הגיעה לביתה של ג'ורג'יה, היא הזדהתה אך סירבה לפתוח את הדלת. היא גם הכחישה כי פגעה בקיר דירת המשפחה היהודית, כך נמסר מהמשטרה.

המשטרה פרסמה כי אדם נוסף האשים את ג'ורג'יה כי תלתה שלטים אנטישמיים, בנוסף היא הניחה יונה מתה על מפתן דלתו של שכן אחר והציתה את הגופה.

לאס וגאס אנטישמיות ארצות הברית כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד