י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"בעיות בציפור הנפש"

פרסום ראשון: ביהדות התורה זועמים; "אנחנו לא בכיס של הליכוד"

קשיים לנתניהו בגוש הימין: ביהדות התורה זועמים על טיוטת ההסכם שהוצגה בפניהם על-ידי הליכוד ביום שישי האחרון. לטענת רבני תנועת 'דגל התורה' בהסכם שגובש אין תשובות הולמות לנושאי דת חשובים. גורם ביהדות התורה ל'בחדרי חרדים': "בליכוד חושבים שאנחנו בכיס שלהם"

פרסום ראשון: ביהדות התורה זועמים; "אנחנו לא בכיס של הליכוד"
יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: זעם ביהדות התורה על הליכוד לאחר גיבוש טיוטת ההסכם הקואליציוני, כאשר ביהדות התורה מתכנסים בשעה זו (ראשון) לדיון על טיוטת ההסכם שהועברה אליהם בסוף השבוע מהליכוד ובו לטענת גורמים במפלגה "בעיות בציפור הנפש" כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ביום שישי החולף, העבירו צוותי המו"מ של הליכוד את טיוטת ההסכם הקואליציוני שגובש לאחר פגישת המו"מ לפני כשבועיים, ובו גם המענה של הליכוד לדרישות בנושא התפקידים לצד הדרישות בנושאי הדת ונושאים תקציביים.

אמש, קיימו חברי סיעת דגל התורה ישיבה דחופה עם רבני התנועה, הגר"נ זכובסקי והגר"י אפרתי ובו הביעו הרבנים חשש מההסכם המתגבש, שבו לא ניתן מענה ראוי לנושאי הדת החשובים, וכן בקרו הרבנים סעיף בעייתי שגובש בהסכם עם סיעת העבודה.

בישיבת הסיעה המתגבשת כעת, יעלו הנושאים לדיון, כמו גם הדרישה על מספר התפקידים וחשיבותם. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בליכוד שללו את הדרישה לוועדה ומציעים ליהדות התורה רוטציה עם ועדות לפניות ציבור וועדת החוקה או הכלכלה.

גורם ביהדות התורה אומר ל'בחדרי חרדים'. "הלכנו עם הליכוד לאורך כל הדרך, וככת מבקשים דווקא מאיתנו לוותר למען השלום בתוך הליכוד, כאשר המתינו עם יהדות התורה לרגע האחרון בלי יכולת לקיים שייח ומשא ומתן". לדברי הגורם, "בליכוד חושבים שאנחנו בכיס שלהם אבל הם טועים, אנחנו לא בכיס של אף אחד".

דגל התורה יהדות התורה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד