ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נתניהו פתח בסבב

ארדן בוחן הצעות; אדלשטיין מתעקש על תפקיד היו"ר

לאחר שסגר עם 'כחול לבן' מתפנה ראש הממשלה לטפל במפלגתו שלו. כשהוא נותר עם מעט תיקים משמעותיים, הוא שם את בכירי הליכוד במצח שיא. היום שוחח ראש הממשלה שנושא עם ארדן ואדלשטיין, כשהאחרון מתעקש על תפקיד היו"ר 

ארדן בוחן הצעות; אדלשטיין מתעקש על תפקיד היו"ר
בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, פתח הבוקר (ראשון) בסבב שיחות עם בכירי הליכוד כשהוא נערך לקראת השבעת הממשלה וחלוקת התיקים בתוך המפלגה - לקראת אכזבות צפויות בקרב בכירי המפלגה.

תחילה נועד ראש הממשלה עם השר גלעד ארדן, במהלך הפגישה הציע לו נתניהו את משרד החינוך במקרה ויהדות התורה תישאר באופוזיציה או לחלופין את תיק התחבורה וכן הוצע לארדן תפקיד שגריר ישראל באו"ם.

בלשכת ראש הממשלה אמרו בתום הפגישה: "נתניהו נפגש הבוקר עם השר גלעד ארדן בנוגע לתפקידו בממשלה הבאה. הפגישה הייתה טובה והוצעו לשר מספר תפקידים. השניים סיכמו לדבר שוב בזמן הקרוב".

לאחר מכן נועד ראש הממשלה עם חבר הכנסת יולי אדלשטיין, שנאלץ לעזוב את תפקידו כיושב ראש הכנסת, כאשר בכחול לבן הטילו וטו על חזרתו לתפקיד. אדלשטיין שהגיע למקום הראשון בפריימריז, דרש מנתניהו לפעול להסרת הוטו של כחול לבן.

אדלשטיין המשיך בקו שלו בחודש האחרון, והוא מתעקש לכהן בתפקיד יושב ראש הכנסת ואם לא - אז יישאר כחבר כנסת פשוט. הערכה היא כי באם לא יקבל תפקיד, הוא יאתגר את ראש הממשלה מתוך הבית

יולי אדלשטיין גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד