י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרגיש חיוני: חדש מרימון מכשיר עם אפליקציות חיוניות ללא אינטרנט

היהדות החרדית המתמודדת בשנים האחרונות במאמץ להתנזר מהכלים הטכנולוגיים ככל האפשר קיבלה עליית מדרגה באתגר ההתמודדות, בגלל השינוי העולמי בגישה לכלים אלה והפיכתם מכלים עסקיים ושימושיים לכלים חיוניים וקיומיים

מרגיש חיוני: חדש מרימון מכשיר עם אפליקציות חיוניות ללא אינטרנט
המכשיר החדש של רימון צילום: יח"צ

הימים שבין פורים לאחרי פסח תש"פ יזכרו לדורות כתקופה לא פשוטה בהיסטוריית העולם. עשרות שנים לא הכיר העולם טלטול עז כל כך שעצר את כדור הארץ מלכת.

מאות מיליונים הסתגרו בבתיהם, מיליארדי אנשים הסתובבו מלאי פחד וחרדה, כאן בארץ אסרו על יציאה מהבתים, התקהלות וקירבה בין אנשים. זהירות בהגיינה וסגירת כל המפעלים, החנויות, מקומות העבודה והלימודים נהיה הכרח.

התקופה הזאת לימדה את האנושות להשתמש ברשת המקוונת על מנת להתקיים. ללא יציאה מהבית וללא נגישות פיזית לעולם, לקבל כמעט הכל.

הרשת המקוונת הפכה ממקום עסקי ומקור מידע לצורך חיוני וקיום עצמי. קופות החולים, הבנקים, בתי המרקחת, סגרו את דלתותיהם ופתחו שערים מקוונים. אם זה בלהפקיד צ'ק או לעשות העברה בנקאית, אם זה בתקשורת עם הרופא או לרכוש תרופה בבית המרקחת. הכל באמצעות הרשת.

היהדות החרדית המתמודדת בשנים האחרונות במאמץ להתנזר מהכלים הטכנולוגיים ככל האפשר קיבלה עליית מדרגה באתגר ההתמודדות, בגלל השינוי העולמי בגישה לכלים אלה והפיכתם מכלים עסקיים ושימושיים לכלים חיוניים וקיומיים.

יהודים רבים המקפידים על קלה כבחמורה שמעולם לא נתנו דריסת רגל לכלים אלה ולא למחשבים בכלל התירו לעצמם לצורך התקופה הזאת להכניס כלים מסוננים בקפידה, כדי למזער את סכנת החשיפה ולקבל את מיטב ההתקשרות החיונית לצורך הקיום בתקופה מסוכנת ומסובכת זו.

חברת אינטרנט רימון שהיתה החלוצה למצוא פתרונות סינון אמיתיים ומוקפדים עבור אלה הנצרכים לשירותי הרשת המקוונת באמצעים טכנולוגיים מהטובים בעולם, יגעו ועמלו גם בתקופה זו לעזור לכל אותם יר"ש שמקפידים להתנזר מהגלישה באינטרנט המסוכן, גם אם הוא מסונן, ומאידך לתת לו את אפשרות הגישה לשירותים הנצרכים הקיומיים בלבד במכשיר חדש בשם 'חברותא', שפותח במיוחד לצורך הקיומי הזה.

מכשיר חברותא הוא מכשיר ללא אפשרות גלישה באינטרנט בכלל, מכשיר מוקשח שלא ניתן להגיע אליו לשום יעד מלבד היישומים הנצרכים לימים אלה, כמו בנקים, משרדי ממשלה, תחבורה ציבורית, קופות חולים ובתי מרקחת.

מכשיר חברותא שומר על כל מי שרוצה להמשיך ולשמור על עצמו מבלי להכניס לביתו גלישה אינטרנטית מכל סוג שהוא ומאידך להיות מקושר ליישומים חיוניים לשעת חירום.

מר יריב פאר, המנכ"ל, מסביר על המכשיר: "מכשיר חברותא הוא מכשיר שונה מכל מה שהעולם מכיר והכיר עד היום. חברותא הוא מכשיר פורץ דרך שנותן את הצרכים החיוניים לשמירה על הבריאות והחיים מבלי לפגוע בכהוא זה בחיים הרוחניים ובסכנות המוצפות לנו על ידי האינטרנט".

לסיום מדגיש פאר כי "אנו לא מעודדים שום שימוש במכשיר טכנולוגי כזה ואחר, אבל בתקופה ייעודית זו שהיישומים אלה עלולים להציל חיים ולשמור על הבריאות. מי שצריך את הקשרים האלה אינו חייב להסתכן בהתחברות לאינטרנט ויש לו פתרון מיוחד".

סמארטפון כשר אינטרנט רימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד