י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתגעגעים? מתגעגעים מאוד? הכל נכון, אבל יהיה גיוואלדיג

אמני הרגש החרדי מתגעגעים מאוד, אבל מבטיחים שהולך להיות ל"ג בעומר שלא יישכח • יום מלא בלימוד תורה והתעלות, גדוש בתוכן, בהתרגשות, או בקיצור, יהיה גיוואלדיג!

מתגעגעים? מתגעגעים מאוד? הכל נכון, אבל יהיה גיוואלדיג
אוהל הרשב"י במבט מלמעלה צילום: מתוך הסרטון

פחות מ-12 שעות לפני, והם פוגשים אותנו בדיוק ברגע הנכון, כשאנחנו מוצאים את עצמנו בבית במקום במירון, במטבח במקום בהדלקה הגדולה, זה בלי נתפס!!

ענקי הזמר מביעים את זה בצורה חדה, ברורה, ואומרים - כן, השנה יהיה גיוואלאלדיג!.... 

קרדיט וידאו: APEX הפקות וידיאו

יהיה גיוואלדיג עם יום שכולו שיעורי תורה והתעלות ממרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, יהיה גיוואלדיג כשניהיה יחד, רבבות אלפי ישראל במעמדי ההוד ובהדלקות הקודש, יהיה  גיוואלדיג כשכולנו נהיה שם, בקוויטל ההיסטורי "הם לומדיך" כשנוסיף שעות לימוד, יהיה  גיוואלדיג! 

ישיבת 'אור הרשב"י', שבמשך כך השנים מכינים את מירון לקליטת מעל חצי מליון איש, השנה ארגנו את מיזמי התורה לכבוד יום גדול זה, ומציינים בסיפוק כי "ב"ה מגיע יום עצום, בו אור התנא האלוקי יגיע אל כל אחד ואחד בביתו, אנו מזמינים את רבבות אלפי ישראל להיכנס אל שערי ישיבת "אור הרשבי" ולחוות את אור היום באופן שלא יישכח! 

ניתן להתחבר החל משעות הערב, באמצעות 'קו נכספתי' 0733-134-600, באאזנה ובצפיה ב'קול הלשון' 03-617-1155 או בצפיה ב'שיא לייב' - בעברית: https://www.c-live.co.il/archives/21214  או באידיש: https://www.c-live.co.il/archives/21217

אור הרשב''י ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד