י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גוטרמן ללשץ: "מכבי מתנהלת בצורה היעילה והמקצועית ביותר"

ראש העיר מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן למר גידי לשץ  ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי: "מכבי מתנהלת בצורה היעילה והמקצועית ביותר"

גוטרמן ללשץ: "מכבי מתנהלת בצורה היעילה והמקצועית ביותר"
ראשי מכבי אצל גוטרמן צילום: דוברות מכבי

משבר הקורונה הציב לפתחה של מערכת הבריאות אתגר בריאותי מהמעלה הראשונה. מכבי שירותי בריאות, כקבוצת הבריאות המובילה בישראל, נערכה מבעוד מועד על מנת לעמוד באתגרים המורכבים בתקופת הקורונה.

כחלק מהביקורים של ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, מר גידי לשץ, בערים שתחת ניהולו, הגיע לסיור מקצועי במודיעין עילית, במהלכו נועד עם ראש העיר וסייר במרפאות מכבי הפזורות ברחבי העיר. סיור זה היווה גם סיור פרידה מתפקידו לקראת מעברו לתפקיד החדש בקבוצת מכבי כמנכ"ל 'אסותא' מרכזים רפואיים.

ראש המחוז יחד עם מנהל המרחב אלון שוורין וחבר מועצת העיר הרב נחמן ניימן, המשמש גם כמתאם קשרי הקהילה של מכבי בעיר, נפגש בפתח הסיור עם ראש העיר מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן וסקר בפניו את מכלול השירותים הרפואיים המתקדמים של מכבי בעיר, בדגש על מקצועיות וחדשנות והסטנדרטים הרפואיים הייחודיים של מכבי. בדבריו ציין שבשל אופייה הייחודי של מודיעין עילית, הנחשבת לאחת הערים הצעירות בישראל, מכבי שמה דגש על זמינות המרכזים הרפואיים ושעות פתיחה המותאמות לצורכי התושבים.

בדבריו הציג גם את הפעולות הרבות בהן נקטה מכבי בתקופת הקורונה: פתיחת מעבדה ייעודית לבדיקות קורונה ובמקביל הגעה עד בית החבר הזקוק להישארות בביתו, פתיחת מוקד טלפוני ייעודי אשר בקשר יומיומי עם החברים שהיו בבידוד, משלוח תרופות לבית החבר הזקוקים לכך בשיתוף עזר מציון, קשר טלפוני עם האוכלוסייה המבוגרת בעיר ואיתור צרכים בעת שהייה בביתם, ושיתוף פעולה עם ארגוני החסד בעיר בהם ארגון "תושבים למען תושבים".

ראש העיר הרב גוטרמן הודה לראש המחוז על המאמץ המשמעותי של מכבי בעיר בשגרה ובתקופה מאתגרת זו, כשהוא מציין כי "מכבי מתנהלת בצורה היעילה והמקצועית ביותר שבאה לידי ביטוי בייחוד בימים אלו". בהזדמנות זו בירך את מר לשץ על מינויו ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש.

לאור הקשר ההדוק של  ראש המחוז למרא דאתרא באחוזת ברכפלד הגר"י זיכרמן שליט"א ובעקבות  המצב שלא ניתן להפגש, ביקש הגר"י שליט"א להעביר לראש המחוז ספר בו כתב הקדשה מיוחדת. "שתזכה להרבות פעלים לעשיית חסד ויקוים בך הכתוב אך טוב וחסד ירדפוני כל ימי חיי. בבריאות טובה והצלחה רבה עדי עד".

ראש המחוז הודה לרבנים ולראש העיר על שיתוף הפעולה ההדוק שקיימו עמו ועם צוות מכבי לאורך השנים, תוך שהוא מדגיש כי "שיתוף פעולה פורה זה, ימשיך גם בעתיד".  לאחר מכן נפרד מצוות המרחב ומהצוותים הרפואיים בהתרגשות רבה ובברכת הדרך להצלחה רבה בתפקידו החדש. מתאם קשרי הקהילה של מכבי וחבר מועצת העיר, הרב נחמן ניימן, הודה אף הוא לראש המחוז על תמיכתו הרבה בקידום ופיתוח שירותי הרפואה של מכבי במודיעין עילית, תוך הלימה והנגשת השירותים לצרכי התושבים ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש.

תנופת השירותים שהוביל ראש המחוז מתבטאת בגידול עקבי, במספר המצטרפים למכבי בעיר – כאשר לפי דו"ח הביטוח הלאומי היא הקופה היחידה בעיר שצומחת בעקביות כבר יותר מחמש שנים ברציפות. עוד עולה מהדו"ח כי שיעור הנטישה של הקופה הוא הנמוך ביותר – מה שמעיד על שביעות הרצון הרבה של המצטרפים.

מכבי שירותי בריאות יעקב גוטרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד