י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במכבי מחוז הצפון ערוכים לשגרה חדשה

כלל המרכזים הרפואיים של מכבי במחוז הצפון שבו לפעילות מלאה תוך שמירה על ההנחיות, כל הצוותים עובדים בצורה ממוגנת וצוותי הניקיון מקפידים על חיטוי על פי הנהלים המחמירים ביותר • ראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן: "חשוב לעבור את התקופה הזאת באחריות ולא להזניח את הטיפולים הרפואיים הנדרשים. אנו זמינים להעניק שירותים מקצועיים, מתקדמים ומותאמים בשמירה מלאה על בריאות ובטיחות החברים"

במכבי מחוז הצפון ערוכים לשגרה חדשה
מכבי צפון צילום: יח"צ

עם החזרה המדורגת לשגרה תחת מגבלות הקורונה, מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות נערך להתאים את מכלול השירותים לפעילות על פי ההנחיות והזהירות המתבקשת, כאשר כלל המרכזים הרפואיים במחוז שבו לפעילות מלאה.

בכדי להעניק את כלל הטיפולים הרפואיים המתקדמים לחברי מכבי ועל מנת לצמצם את רמת הסיכון, נוקטים במכבי בצעדי זהירות שונים, כאשר בין היתר בכניסה לכל מרכז הרפואי יוצב איש צוות שיתשאל את כל הנכנסים למרפאה במטרה לקדם טיפולים דחופים ולבודד אנשים עם סימני מחלה נשימתית משאר הממתינים. חברים שיציגו תסמינים נשימתיים ייבדקו בחדר ייעודי ומבודד, בהקדם האפשרי ככל הניתן. בנוסף, תינתן הכוונה אישית לכל מטופל עם הגיעו למרכז הרפואי, כדי למנוע תורים ועומס שייצור התקהלות. במכבי מדגישים כי כלל הצוותים במרכזים הרפואיים עובדים בצורה ממוגנת על פי ההנחיות, כאשר צוותי הניקיון מקפידים על חיטוי על פי הנהלים המחמירים ביותר.

חברי מכבי המעוניינים לזמן תורים לרופאים השונים יכולים לפנות למכבי טרם ההגעה במגוון ערוצים, על מנת לברר אם ניתן לקבל את השירות באמצעות השירותים הדיגיטליים של מכבי, כך שניתן יהיה למנוע את היציאה מהבית על מנת לצמצם את הסיכון. כמו כן, חברי מכבי המעוניינים לעבור בדיקת קורונה במרכזים הרפואיים השונים של מכבי בשל הופעת תסמיני המחלה, מוזמנים לפנות לרופא המטפל באמצעות השירותים הדיגיטליים או בתור טלפוני, ועל פי המלצת הרופא יופנו החברים לבדיקה במוקדים הייעודים או בביקור בית במקרים המתאימים. תשובות הבדיקות מתקבלות בתוך 24 שעות ומופיעות בתיק האישי של החבר.

לצד זאת, כלל בתי המרקחת של "מכבי פארם" במחוז פתוחים לשירות החברים, עם אפשרות לקבלת מרשמים דיגיטליים וכן משלוחי תרופות עד הבית לחברים העומדים בקריטריונים הנדרשים לקבלת השירות.

אחראי על פניות הציבור במחוז הצפון ומנהל קשרי קהילה בחיפה הרב אליעזר רוזנברג: "מערך מתאמי קשרי הקהילה של מכבי עומד לרשות החברים בכל פניה בכדי לסייע לחברים לעבור את התקופה הזאת בקלות ולעזור בכל הנדרש בכל עת כדי להסתגל לשגרה החדשה"

ראש מחוז הצפון במכבי שירותי בריאות, ד"ר גלית קאופמן: "אנחנו מזמינים את חברי מכבי להגיע למרכזים הרפואיים על פי צורך לקבלת שירותים רפואיים נדרשים. אנו פועלים לפי כל ההנחיות המחמירות ולפיכך אין כל חשש בהגעה למרכזים הרפואיים. חברים המעוניינים לזמן תורים טרם ההגעה, מוזמנים לעשות זאת באמצעות הערוצים הדיגיטליים השונים. חשוב לעבור את התקופה הזו באופן אחראי, מבלי להזניח את הטיפולים החשובים למחלות כרוניות וצרכים רפואיים נוספים. כלל צוותי מכבי כאן בכדי להעניק לחברים את שירותי הרפואה המקצועיים והמתקדמים ביותר המותאמים לתקופה מאתגרת זו".

מכבי שירותי בריאות מחוז צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד