י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תורתו מגן לנו

שיתוף פעולה יחודי : שידור מיוחד לל"ג בעומר עם הרב ליאור, הרב מזוז והרב גינזבורג

לאור הקושי השנה בעליה למירון, תתקיים הדלקה משותפת שתחבר בין הקהלים והמגזרים השונים • שיעורים יועברו על ידי בכירי הרבנים הרואים בחיבור יראי ה' את צו השעה • הוא ימליץ טוב בעדנו, כל הפרטים   

שיתוף פעולה יחודי : שידור מיוחד לל"ג בעומר עם הרב ליאור, הרב מזוז והרב גינזבורג
שידור מיוחד ל"ג בעומר תש"פ צילום: צילום מסך

תחת הכותרת, "נהגו כבוד זה בזה" יערכו הערב (שני) בשעה 20:30 שידור מיוחד הרב ליאור, הרב מזוז והרב גינזבורג לכבוד ל"ג בעומר והילולת רבי שמעון בר יוחאי. השידור המיוחד מתקיים לאור הקושי לעלות השנה למירון ולערוך הדלקות משותפות בעקבות הקורונה. בשידור יטלו חלק כאמור - הרב דב ליאור, מגדולי רבני הציונות הדתית, הרב מאיר מזוז, ראש מוסדות כיסא רחמים ומבכירי הרבנים הספרדים, וכן הרב יצחק גינזבורג, ראש ארגון גל עיני ודמות מרכזית בחב"ד ובציבור הדתי לאומי.

במהלך האירוע יעבירו הרבנים שיעורים שעוסקים בל"ג בעומר ובחיבור בין הקהלים והמגזרים השונים. המשדר המיוחד יועבר ברשת, בתקשורת, וכן בערוץ היוטיוב ובדף הפייסבוק של "הדלקה משותפת". המארגנים מסבירים כי האירוע מתקיים בהמשך לשיתוף פעולה בין הרבנים ותלמידיהם בחודשים האחרונים. האירוע מצטרף לגילוי דעת שהוציאו הרבנים יחד כנגד ממשלת מיעוט, והמארגנים אומרים כי עוד צפויים בהמשך שיתופי פעולה נוספים בתחומים שונים.


הרב יוסי פלאי, אחד מיוזמי האירוע אומר כי "אנו מאמינים שצו השעה הוא לחבר ציבור רחב ומגוון של יראי ה' תחת הנהגה תורנית של גדולי הרבנים הנוהגים כבוד זה בזה, להרבות בכבוד התורה, העם, והארץ. בנוסף אנו פועלים לקדם פעילות ציבורית בהנהגת הרבנים, ולהרחיב את מעגל הרבנים והתמיכה הציבורית".

יוזם נוסף, הרב משה שחור, אומר לקראת האירוע הערב "אנו שואפים 'להדלקה משותפת' חיבור ציבורים על בסיס ערכי תורת אמת. אומנם ישנם תמיד הבדלי שפה וסגנון, אך חוט השדרה של תורת ישראל, מסירות לעם ישראל, ונאמנות לארץ ישראל, הם הם הערכים שסביבם מתלכד ציבור גדול של רבבות הרוצים לשמוע ולהתחבר".

 

לג בעומר הרב ליאור הרב גינזבורג הרב מאיר מזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד