י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בלעדי ממירון

קובי פרץ בראיון ל'בחדרי': שמח שלמרות כל הקשיים הצלחתי להגיע

"לפני שנתיים ביום ההילולא של הרשב"י בל"ג בעומר קיבלתי חנינה מהנשיא ויצאתי מבית אסורים", כך מספר הזמר הישראלי קובי פרץ בראיון לניידת השידור של 'בחדרי חרדים' במירון ועל הקשר שלו לרשב"י והקירבה לרבו הגר"ש ארוש • צפו

קובי פרץ בראיון ל'בחדרי': שמח שלמרות כל הקשיים הצלחתי להגיע
קובי פרץ בראיון ל'בחדרי חרדים' צילום: בחדרי חרדים

כל ערב ראש חודש הוא נמצא אצל הרשב"י, אבל זו הפעם הראשונה שהוא נמצא במירון ביום ההילולא בל"ג בעומר. הזמר קובי פרץ שהתלווה לרבו הרב שלום ארוש להדלקה במירון מספר בראיון בלעדי ל'בחדרי חרדים' על התשוקה העזה להגיע למירון בל"ג בעומר, המאמצים והסימן שקיבל מהרשב"י בל"ג בעומר בזמן שהיה בכלא.

"מי שמכיר אותי יודע שאני כל ערב ראש חודש נוסע יחד עם כמה חברים לקברי צדיקים בצפון ובסוף עושים סעודה גדולה בקבר הרשב"י במירון. השנה זו הפעם הראשונה שאני זוכה להיות פה גם ביום ההילולא בל"ג בעומר".

"כשהייתי בחושך, בבית האסורים", הוא מספר פרץ ל'בחדרי חרדים' ומשתנק מדמעות, "התפללתי שהרשב"י יזכה אותי להגיע אליו ביום ההילולא, ונשבעתי לעצמי שלפחות פעם אחת בחיים אגיע ביום ההילולא".

"גם אם הייתי צריך לחפור מנהרה למירון הייתי עושה את זה, ואני שמח שלמרות כל הקשיים הצלחתי להגיע להדלקה של מורי ורבי הרב שלום ארוש שמשמח ומחזק יהודים בכל העולם".

"כשהייתי בכלא", הוא סיפר בדמעות, "הייתי מדליק כל יום נר ומבקש מרבי מאיר בכל הנס, רחל אמנו ורבי שמעון בר יוחאי שישלחו לי סימן למה אני לא צריך להיות בכלא. ואכן, לפני שנתיים ביום ההילולא של הרשב"י בל"ג בעומר קיבלתי חנינה מהנשיא ויצאתי מבית אסורים".

"אמנם לא זכיתי להיות בהילולא עם 400-500 אלף איש", סיפר פרץ, "אבל כמו שאמרתי הייתי פה כל ערב ראש חודש ויש פה הרבה יותר אנשים ממה שיש עכשיו. זה עצוב לראות את זה, אבל אני בטוח שבשנה הבאה נהיה פה כל עם ישראל עם רבי שמעון עצמו ועד אז יבוא משיח צדקנו, אמן".

קובי פרץ ראיון בלעדי ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד