י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נמצא בסיכון גבוה

תעלומה: דיפלומט בריטי יצא לריצה ונעלם

כוחות רבים משולבים באוויר וביבשה מחפשים אחר דיפלומט בריטי רם דרג שנעלמו עקבותיו מאז יום רביעי האחרון, עת יצא לריצת בוקר בסמוך לביתו | אחרי 30 שנה בשירות משרד החוץ הוא מיועד לשדרוג לתפקיד חדש | המשטרה נעזרת בכל האמצעים לאיתורו כולל מסוקים ויחידות כלבנים היות והוא נמצא בסיכון גבוה בשל תפקידו הרגיש

תעלומה: דיפלומט בריטי יצא לריצה ונעלם
כוחות קומנדו צילום: pixabay

תעלומה: דיפלומט בריטי יצא מביתו בשכונה יוקרתית בהמפשייר לפני חמישה ימים, ומאז לא נראו עקבותיו.

משטרת בריטניה מחפשת אחר ריצ'רד מוריס, בן 52, דיפלומט שמילא מספר תפקידים חשובים במשרד החוץ הבריטי, הוא עזב את ביתו היוקרתי בשווי 800,000 ליש"ט בבנטלי - המפשייר בשעה 10.30 בבוקר ביום רביעי האחרון ומאז נעלמו עקבותיו.

דובר מטעם משרד החוץ הבריטי אמר לאתר MailOnline כי הם מודאגים מאוד ומקווים שהוא יימצא בריא ושלם בקרוב.

מוריס נמצא בימים אלה בהמתנה לקראת תפקיד חדש כנציג בריטניה למסחר ברפובליקת פיג'י ביולי 2020. מוריס, נשוי ואב לשלושה, היה שגריר בריטניה בנפאל בין 2015 ל-2019. הוא עובד במשרד החוץ במשך כמעט 30 שנה עם קריירה מפוארת.

הנעדר. צילום: משטרת המפשייר

מוריס נחשב כ"נמצא בסיכון גבוה" על ידי המשטרה בגלל תפקידו הממשלתי, ועל פי הדיווחים, המשטרה נעזרה בחיפושים בצוותי חיפוש והצלה עם כלבים, מסוקים ויחידת הנעדרים בבריטניה.

אתמול (שני) פרסמו משטרת המפשייר הודעה בנושא: "אנחנו מבקשים סיוע מתושבים באזורים הסמוכים אם הם יכולים לסייע בבדיקת סככות, מבנים, גנים, אנחנו מקווים לקבל מידע מתושבים או עסקים שיש להם מצלמות אבטחה שיכולים לעזור לבדוק אם הם ראו את האיש הנעדר"

מוריס החל את דרכו במשרד החוץ בשנת 1990. הוא הודיע בציוץ בחשבון ​​הטוויטר שלו ב-6 בנובמבר כי עזב את תפקידו בנפאל.

דיפלומט משטרת בריטניה ריצ'רד מוריס חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד