י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הזויים, מופקרים ומחללי ה' בפרהסיא"

סגן ראש העיר דורש: להטיל סגר על מאה שערים

"מסכנים את תושבי העיר": בעקבות תיעודי ההדלקה ההמונית בשכונת מאה שערים במתחם בתי אונגרין ובמקומות נוספים בשכונה הלילה - קריאה במועצת העיר ירושלים להטיל סגר על שכונת מאה שערים כדי למנוע גל שני של התפשטות נגיף הקורונה בירושלים

סגן ראש העיר דורש: להטיל סגר על מאה שערים
הדלקה בבתי אונגרין בירושלים צילום: באדיבות המצלם

סגן ראש העיר, אריה קינג, קרא למשרד הבריאות, משרד הביטחון ומשטרת ישראל, "להטיל עוצר על תושבי בתי הונגרין שבמאה שערים וסגר, אין יוצא ואין נכנס, משכונת מאה שערים כבר הבוקר".

קינג כתב כי הדרישה מחויבת המציאות על מנת לגונן על שאר תושבי העיר. "הזויים, מופקרים ומחללי ה' בפרהסיא שלא רק שמסכנים את חייהם וחיי ילדיהם, אלא גם את חיי שאר תושבי העיר", כך לדבריו.

קינג השיב לביקורת שצפויה לקום בעקבות דבריו ואמר, "אם הייתי חבר במועצת עיריית תל אביב, הייתי מציע לסגור את הגישה לחופי הים. אבל לשמחתי הרבה, אינני תל אביבי. וגם, מהבליינים בחופי הים, לא ציפיתי שיקשיבו להוראות הרבנים, לכן, מדוע להאשימם בחילול ה'?".

קינג ציין עוד כי, "נתוני ההידבקות ונתוני התמותה מנגיף הקורונה, בקרב האוכלוסיה החרדית בירושלים בהשוואה לשאר האוכלוסייה בארץ, הם חסרי פרופורציה ליחס שלהם באוכלוסיה וכן, הגיע הזמן שהקומץ החרדי המטורלל הזה, יוקע על ידי כלל החרדים ויוקא מתוך המגזר החרדי שברובו המוחלט,נשמע להוראות והנחיות משרד הבריאות".

אחרי הפרסום, גם יו"ר האופוזיציה בירושלים עופר ברקוביץ הצטרף לדרישה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מה שקרה אמש בבתי אונגרין הוא מחדל מסוכן שעלול לעלות בחיים. דווקא במקומות בהם יש ריכוזים גבוהים של חולים, היערכות לוקה וחסרה של המשטרה והעירייה לאכוף ולמנוע התקהלות. לא ברור איפה ראש העירייה. נפנה לממשלה - לבחון הטלת סגר ממוקד שיגן על שאר הציבור ויאפשר לעסקים ולמשק לחזור לפעולה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גם סגן רה"ע יוסי חביליו הביע תמיכה בהטלת סגר על שכונת מאה שערים.

יצוין כי ראש הממשלה הורה אמש להגביר את האכיפה על מפרי ההגבלות ולפזר התקהלויות אסורות בערים בית שמש ובירושלים.

ירושלים אריה קינג ל"ג בעומר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד