ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
במהלך פעילות מבצעית

לוחם צה"ל בן 21 נרצח מפגיעת אבן בראשו

דובר צה"ל מתיר לפרסם כי לוחם צה"ל נרצח הלילה במהלך פעילות מבצעית בשומרון, כתוצאה מהשלכת אבן על ראשו | הוא פונה במצב אנוש במסוק לבית החולים שם נקבע מותו | אביו: "אסון נפל על ראשי, הוא בן יחיד שלי. הוא היה כל עולמי. הבשורה הזאת הרגה אותי"

לוחם צה"ל בן 21 נרצח מפגיעת אבן בראשו
סמל-ראשון עמית בן יגאל הי"ד צילום: דובר צה"ל

לוחם צה"ל בסיירת גולני נרצח בפעילות מבצעית כתוצאה מהשלכת אבן על ראשו בכפר יעבד הנמצא במרחב החטיבה המרחבית מנשה.

סמל-ראשון עמית בן יגאל הי"ד, לוחם בסיירת גולני, בן 21 מרמת גן, נרצח כתוצאה מהשלכת אבן על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד.

המקרה התרחש בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר, גדוד מחטיבת גולני הגיע לכפר יעבד כדי לעצור ארבעה מבוקשים שנחשדו בפעילות חבלנית וזריקות אבנים. במהלך הפעילות נזרקה אבן מגג של אחד הבתים שפגעה בראשו. הלוחם פונה באורח אנוש עם מסוק לבית החולים רמב"ם ושם נקבע מותו.

סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד

האב השכול התבטא הבוקר עם קבלת הבשורה: "אסון נפל על ראשי, הוא בן יחיד שלי והתעקש לשרת בסיירת גולני. הוא היה כל עולמי. הבשורה הזאת הרגה אותי, אני לא יודע איך ממשיכים".

שר הביטחון, נפתלי בנט הגיב לתקרית המצערת ואמר: "סמל-ראשון עמית בן יגאל נפל הלילה בעת שהגן על ביטחון ישראל. צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים השפלים שאחראים לכך, ואנו נבוא איתם חשבון. בשם מערכת הביטחון אני מבקש למסור תנחומים למשפחת בן יגאל היקרה. יהי זכרו ברוך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לרצח החייל וכתב: "בשמי ובשם אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים כנים למשפחתו של עמית בן יגאל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית ע"י בן עוולה.  כפי שקרה בכל המקרים בשנים האחרונות, ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון".

נשיא המדינה ראובן ריבלין ספד לו: "‏בשעה הקשה הזו אני שולח חיבוק אמיץ וכוחות למשפחתו של רב סמל עמית בן יגאל שנפל הלילה בעודו מגן על כולנו. ‏ליבנו נשבר מול זיו העלומים שנגדע, מול האובדן הנורא. אני סמוך ובטוח שכוחותינו ישיגו את המחבלים השפלים וימצו עימם את הדין. יהי זכרו ברוך".

זהו המקרה השני בשנתיים האחרונות בו לוחם צה"ל נרצח כתוצאה מאבן שהושלכה מגג בניין לעבר ראשו. כזכור, לפני שנתיים נרצח הלוחם סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד מפגיעת אבן שיש שהושלכה עליו מגג בניין במחנה הפליטים אל אמערי הנמצא באזור רמאללה המחבל, איסלאם יוסף אבו חמיד, הורשע בגרימת מוות בכוונה ונגזר עליו מאסר עולם.




 

רצח חייל יידוי אבנים חטיבת גולני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד