י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מזהיר מן "הגזל"

צפו: האיום המרומז של בכיר 'יש עתיד' לש"ס

במהלך שיח פוליטי שהתפתח בוועדת הקורונה ונקלט במצלמות ערוץ 'כנסת', חשף ח"כ אבוטבול מש"ס את שלל התפקידים שצפויה ש"ס לקבל כשהוא כולל את ועדת הכלכלה, שהיתה מאז ומתמיד בידי האופוזיציה | ח"כ שלח מ'יש עתיד' הגיב לו כי מדובר בגזל וכי מפלגתו תילחם לקבל את הוועדה הנחשקת והמשפיעה

צפו: האיום המרומז של בכיר 'יש עתיד' לש"ס
עופר שלח צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בעוד המו"מ טרם הסתיים, במהלך הימים האחרונים התנהלה שיחת מסדרון במליאת ועדת הקורונה שהוקלטה במצלמות הכנסת וחושפת מעט ממה שצפוי לממשלה ולסיעת ש"ס מיד לאחר הקמת הממשלה.

מדובר בחלוקת הוועדות והעברת ועדת הכלכלה הנחשקת מידי האופוזיציה לידי הקואליציה, כשעולה אפשרות כי זו תעבור לידי סיעת ש"ס, כאשר ב'יש עתיד' אומרים כי לא יוותרו בנושא והציעו לש"ס להימנע מהמהלך.

קודם פתיחת הדיון נשאל חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס על ידי אחד מעובדי הוועדה, מה בסל הדרישות של ש"ס, והוא השיב: "אנחנו כנראה נקבל את ועדת הכלכלה", כשהוא מציין כי ידרשו עוד תפקידים כ'פוטיפרים', אבל "כלכלה זה מה שחשוב, החינוך הרי תפוס אז לא שייך".

אבוטבול הוסיף והתייחס לחלוקת התפקידים בתוך התנועה, והבהיר כי בין השלל שיקבלו; תפקיד שר, ושניים או שלושה תפקידי סגני שרים, כשהוא ציין כי "מדברים על מיועד (לראשות הועדה א.ק.) עורך הדין ארבל (חבר הכנסת משה ארבל א.ק.), זרקו כמה שמות", הוא אמר.

באותו שלב נכנס לחדר הוועדה, חבר הכנסת שלח מסיעת 'יש עתיד' ופנה לח"כ אבוטבול: "מציע לכם לא לחלק את עור הדוב הספציפי הזה, מכיוון שועדת הכלכלה זה ועדת גזל", הוא רמז על מלחמה צפויה של 'יש עתיד' בנושא, כשהדבר עלה בעתירה שהוגשה לבג"צ ונדחתה בינתיים, "אז אני מציע...", אמר או יותר רמז על המלחמה, והבהיר כי "כלכלה היא מאז ומתמיד של האופוזיציה".

עופר שלח ועדת הכלכלה משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד