י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רבי שמעון שייך לכולם

מוטי שטיינמץ בראיון ל'בחדרי' ממירון: "ההר ריק והלב נחמץ"

מציון הרשב"י במירון הריק הגיע אמן הרגש מוטי שטיינמץ להתפלל על עם ישראל במיוחד וסיפר ל'בחדרי חרדים' על רבי שמעון בר יוחאי שאפשר לפעול בכל מקום בפניו ושלא בפניו 

מוטי שטיינמץ בראיון ל'בחדרי' ממירון: "ההר ריק והלב נחמץ"
שטיינמץ אמש בציון במירון צילום: צילומסך

אמן הרגש החסידי מוטי שטיינמץ שזכה להיות בין הבודדים שעלו למירון ובשיחה עם 'בחדרי חרדים' היישר מהר מירון הוא אומר כי ההר ריק והלב נחמץ לראות זאת.

שטיינמץ סיפר על אחד האדמו"רים ברוסיה שישב בהילולא של רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר והתוועד עם החסידים שלו ביחד, בצד ישבו כמה יהודים פשוטים שמכנים אותם 'עמי ארצות'.  

הרב'ה קרא ליהודים שהם עמי ארצות שישבו בצד וביקש מהם להשתתף בהילולא של רבי שמעון, הם אמרו, "אתם שייכים לרבי שמעון, אתם לומדים את התורה שלו", אמר להם הרב'ה, "טעות היא בידכם, שרבי שמעון נכנס למערה במשך 12 שנה הוא זיכך וטיהר את האוויר של העולם, מה שהיה לפני, זה לא אותו עולם, כל פעולה שיהודי עושה זה מכוח אותו פעולה של רבי שמעון מאותו זמן שיצא מהמערה". 

"המסר הוא שכל יהודי ויהודי יש לו חלק עם רבי שמעון לא משנה איפה שהוא נמצא, אפשר לפעול אצל רבי שמעון בפניו ושלא בפניו, השנה אני עומד כשליח של עם ישראל ואני מתפלל שהמגפה תיעצר ושנזכה לישועת ה' במהרה בימינו", אומר שטיינמץ ל'בחדרי חרדים'. 

לאחר מכן זעק מוטי בציון, "היילגער ר' שימען נפשי חולת אהבתך, ר' שימען תפעל ישועות ורפואות לכלל ישראל". 

מוטי שטיינמץ ל"ג בעומר רבי שמעון בר יוחאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד