י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חברות וחנויות נוספות נענו להוראת מרן ראש הישיבה לחברת 'אשפר', והכריזו על הוזלת מחירים

בתעשיית מוצרי הבשר והעוף בפרט ובשוק המזון בכלל, נרשמה בשבוע האחרון השפעה עזה להוראת מרן ראש הישיבה לראשי חברת הבשר 'אשפר' לפעול להוזלת המחירים, כדי להקל על בני התורה, שמצבם דחוק בעקבות משבר הקורונה • חברות רבות נענו גם הם לקריאה והודיעו כי יוזילו את מחירי מוצריהם • ראשי 'אשפר': "קיבלנו תגובות רבות, אנו שמחים שהתגלגלה על ידינו הזכות להקל על האברכים והמשפחות ברוכות הילדים"

חברות וחנויות נוספות נענו להוראת מרן ראש הישיבה לחברת 'אשפר', והכריזו על הוזלת מחירים
חכם שלום בבדיקת הסכין צילום: יעקב כהן

הדים נרחבים בקרב הציבור לקריאתו והוראתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, לפעול להוזלת מחירי המזון בכלל ומחירי הבשר והעוף בפרט, על מנת להקל על בני התורה והמשפחות ברוכות הילדים, לרכוש בשר ועופות כפי צורכם, גם בתקופה הקשה של משבר הקורונה, כשמטה לחמם של משפחות רבות נשבר.

כזכור, מרן ראש הישיבה שנושא את עול הנהגת הציבור, וליבו ער למצוקה, הורה לראשי חברת הבשר 'אשפר', העומדת תחת השגחת בד"ץ 'נווה ציון' שבנשיאות מרן ראש הישיבה, לעשות כל שביכולתם על מנת להוזיל משמעותית את מחירי הבשר והעוף של 'אשפר', כשמרן מוסיף ואומר: "ממכם ילמדו שער בעלי החברות והחנויות וכן יעשו".

בחברת 'אשפר' הפועלת מהקמתה בהכוונת מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, נענו באופן מיידי להוראה, וכבר בשבוע שעבר יצאו בשורת מבצעים והנחות משמעותיות על מוצרי הבשר והעוף של 'אשפר' שבהשגחת בד"ץ נווה ציון.

הקריאה של מרן ראש הישיבה והתגייסות של חברת 'אשפר', עוררה הדים נרחבים והשפיעה השפעה עזה על עוד ועוד ראשי חברות ומנהלי חנויות מזון, שנרתמו גם הם למען המטרה החשובה והכריזו כי יענו לקריאת הקודש של ראש הישיבה ויפעלו להוזלת מחירי המזון המיוצרים או משווקים על ידם.

ראשי חברת 'אשפר' הגיבו בסיפוק לידיעה: "שמחנו מאוד לשמוע שעוד ועוד מעמיתנו בעלי החברות, המייצרים והמשווקים, הבינו את גודל השעה ונענו לקריאת הכהן הגדול. מאז התפרסמה הוראתו של מרן ראש הישיבה, קיבלנו תגובות רבות ושיחות טלפון מבעלי חברות וחנויות, שהודיעו לנו כי הם מצטרפים למהלך הגדול, שיקל על עשרות אלפי משפחות האברכים ובני התורה, שפרנסתם הדחוקה בלאו הכי, נצטמצמה בתקופה קשה זו עוד יותר. אנחנו מנצלים את הבמה הזו, לקרוא לעוד מעמיתנו להצטרף אל המהפכה, ברור לנו שכל מי שיפעל כהוראת ראש הישיבה, יזכה בברכת הכהן הגדול שתשרה בכל עסקיו ומעשה ידיו ורק ירוויח מכך בכפל כפליים, ומניסיוננו במשך עשרות השנים שמרן מתווה את דרכנו נוכחנו באין ספור מקרים לראות במוחש כיצד הציות לדעת תורה מביא עמו שפע ברכה והצלחה, ואנחנו שמחים שהתגלגלה על ידינו הזכות להקל על בני התורה והמשפחות ברוכות הילדים.

"כמובן, שברשת חנויות 'אשפר' נמשכים המבצעים הרבים וההנחות שפורסמו, ובימים הקרובים אף יתפרסמו מבצעים נוספים, בפרט לקראת חג שבועות. אנחנו עושים הכל להמשיך ולספק את הדרישה ההולכת וגוברת מצד הציבור, שמעוניין לרכוש את מוצרי הבשר והעוף האיכותיים והמשובחים של 'אשפר' בכשרות המהודרת והמוקפדת של בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה, שכידוע התבטא בפה קודשו, כי הם כשרים בתכלית ההידור וכי הוא בעצמו אוכל אך ורק משחיטה זו".

 

אשפר חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד