ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

התרגשות במירון: בשעות הקרובות יגיע שלוחו הפרטי של הגר"ח קנייבסקי לציון הרשב"י

שלוחו של הגר"ח קנייבסקי לציון הרשב"י המקובל הצדיק  רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א ראש כוללים 'רינה של תורה' יעתיר בסדר התפילה לפעול ישועות גדולות לכלל ולפרט • עקב החשש לקריסת הקווים מבקשים מהציבור להקדים ולהעביר את השמות לתפילה

התרגשות במירון: בשעות הקרובות יגיע שלוחו הפרטי של הגר"ח קנייבסקי לציון הרשב"י
הגר"ח קנייבסקי צילום: דוד זר

התרגשות ותחושה של היסטוריה לקראת בואו של שליחו המיוחד של מרן הגר"ח קנייבסקי למירון להיות שליח ציבור במעמד התפילה האדיר וההיסטורי של 'רינה של תורה'  ביום ל"ג בעומר, יום ההילולא של אדונינו בר יוחאי.  בתפילה נוראה שתקיים בפתיחת השערים לתורתו של רשב"י על ידי מרן שר התורה ועמו עשרה גיבורים גדולי ישראל העומדים על סודו של הרשב"י ונלווים עליהם עמלי תורה בטהרתה שיהגו ברציפות בתורתו של הרשב"י קודם לעמידתם לתפילה.

לקראת המעמד התפילה שייערףך בשעות הקרובות מבקשים ברשת 'רינה של תורה' מכל המבקשים ששמם יוזכר בתפילה להקדים ולמסור את השמות לתפילה על מנת למנוע עומס, ב'רינה של תורה' מציינים כי כל השמות כולל השמות שישלחו בעיצומו של המעמד יזכו להיות חלק מהתפילה הגדולה.

אם גם אתם רוצים להיזכר בתפילה זו כנסו>>>

את יום זה יתחילו מאות לומדי תורה בטהרתה לומדי רשת כוללים 'רינה של תורה' בלימוד שעות רצופות בתורתו של רבי שמעון בר יוחאי הפזורה בים התלמוד, שגדולי ישראל הפליגו במעלתה הלימוד בדברי תורתו דווקא ביום ההילולא שלו כסגולה גדולה  הלימוד יתקיים ללא הפסקה לאחר שהלומדים יקבלו עליהם תענית דיבור כהוראת מרן שר התורה שליט"א כסגולה גדולה להקבלות התפילה כפי שנכתב בנפש החיים במעלת התפילה בסיום לימוד שעות  רצופות.

עם סיום הלימוד בעת העלאות המנחה, כמאמרם 'אליהו לא נענה אלא בתפילה המנחה', יתחילו בהכנה לקראת מעמד התפילה ההיסטורי שיועבר בשידור ישיר ברדיו קול חי בתדרים 93 ו 92.8 FM

 ויתקיים בעת ובעונה אחת מן המעון שעיני ישראל נשואות אליו חדר לימודו  של מרן שר התורה שליט"א ומן המקום שכל ישראל ביקשו לשפוך שם השנה שיח פני בוחן ליבות, אולם בשל הגזירה שנגזרה עלינו לא יוכלו להגיע אליו-הציון הקדוש של רבי שמעון בר יוחאי. שאל התפילה מצטרפים גדולי ישראל ממעונם ומעתירים בתפילה ורחמים על צרות הכלל והפרט ונלווים עליהם עמלי תורה בטהרתה אברכי רשת הכוללת 'רינה של תורה' לאחר שייגעו בתורתו של הרשב"י.

שמות למעמד ההתפילה הגדול ניתן למסור כאן>>>

לקראת המעמד מינה מרן שר התורה שליט"א כשלוחו ושליח כלל ישראל, את המקובל הצדיק  רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א, שישפוך שיח באתרא קדישא מירון. מינוי השליחות המיוחד נעשה לאחר שבשל החשש מהמגפה נמנע מרוב כלל ישראל לקיים מאמר האידרא זוטא 'עולו ואתו, ואתכנשו להילולא דרבי שמעון'. מרן ביקש משלוחו לעלות ולהתחנן בעד צרות הכלל והפרט בזכות התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי ביום המסוגל ל"ג בעומר.

על מנת לאפשר לכלל ישראל ליטול חלק במעמד התפילה ההיסטורי, הועמד קו מיוחד במספר 03-3064800

או ברדיו קול חי בתדרים 93 ו 92.8 FM שבו תועבר התפילה בשידור חי וכל המבקש להיות נמנה בתפילה גדולה זו יוכל לעשות זו מביתו.

להצטרפות לתפילה כנס כאן>>>

רינה של תורה ל"ג בעומר הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד