י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשבר של פוטין

רוסיה: 5 חולי קורונה מתו בגלל קצר במכונות הנשמה

בתוך פחות משבוע הפכה רוסיה למוקד התפרצות השלישי בחומרתו בעולם | אם לא די בכך, שתי שרפות שפרצו בתוך שבוע גבו את חייהם של מספר חולים | עד כה אובחנו ברוסיה יותר מ-230 אלף חולים מאומתים בנגיף

רוסיה: 5 חולי קורונה מתו בגלל קצר במכונות הנשמה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: קובי גדעון, לע"מ

רוסיה הפכה למוקד ההתפרצות השלישי בחומרתו בעולם - אחרי ארה"ב וספרד. מספר החולים במדינה עלה היום (שלישי) ל-232,243 לאחר שביממה האחרונה אובחנו יותר מעשרת אלפים חולים חדשים. מחצית מהנדבקים הם מעיר הבירה מוסקבה.

בתוך כך, 5 חולי קורונה שהיו מונשמים בבית חולים בעיר בסנקט פטרבורג נספו בשרפה שפרצה במחלקת טיפול נמרץ במקום.

סקנט פטרבורג, היא העיר השנייה בגודלה ברוסיה ונחשבת גם לבירתה העסקית, מבחינת מספר הנדבקים ברוסיה היא השלישית ברשימה, בעקבות ההתפשטות הגדולה בעיר, הוסב בסוף חודש מרץ בית חולים לחולי קורונה בלבד.

הבוקר פרצה בו שרפה, שגבתה את חייהם של 5 חולי קורונה מונשמים. כ-150 בני אדם, ככל הנראה גם חולים וגם אנשי צוות, פונו מהמקום.

הסיבה לדלקה היא ככל הנראה קצר חשמלי שהתרחש באחת ממכונות ההנשמה. בשבת האחרונה כבר דווח על הרוג בבית חולים במוסקבה בעקבות שריפה וזוהי א"כ השריפה הקטלנית השנייה בבתי חולים ברוסיה בתוך פחות משבוע.

הרשויות ברוסיה הודיעו הבוקר כי ביממה האחרונה אובחנו 10,899 חולים מאומתים חדשים בנגיף ו-107 חולים מתו. עד כה אובחנו ברוסיה יותר מ-230 אלף חולים מאומתים בנגיף ויותר מ-2,100 מתו לאחר שנדבקו. רק לפני שבוע רוסיה הייתה מוקד ההתפרצות השביעי בחומרתו בעולם מספר החולים במדינה עמד על 134,687 נדבקים - נתון שכמעט הוכפל תוך שבוע אחד.

מכונת הנשמה רוסיה קורונה חולי קורונה סנט פטרבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד