י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מגיעים לדובאי בעזרת דרכון ישראלי או פורטוגלי?

דובאי מהווה עיר מרכזית וגדולה באיחוד האמירויות הערביות. העיר מושכת אליה משקיעים זרים רבים מכל העולם למול היותה עיר בה סחר חופשי ובה אין גם תשלום של מיסים על הכנסות. עבור ישראלים הזכאים לדרכון פורטוגלי תתאפשר גם כן הגעה לעיר

מגיעים לדובאי בעזרת דרכון ישראלי או פורטוגלי?
דובאי צילום: אבנטו אלמנט

אם ועד אוקטובר 2020 אנו נהיה אחרי משבר הקורונה, יזכו ישראלים המחזיקים דרכון פורטוגלי להגיע לדובאי כתיירים עבור תערוכת אקספו 2020. היכולת להגיע לעיר כתיירים מהווה בהחלט צעד חיובי המעיד גם כן על ההתקרבות של ישראל למדינות ערב המתונות.

לאזרחים אירופאיים אין כמובן כל מגבלה או התנגדות לכניסה שלהם לדובאי, הן כתיירים ולבטח כמשקיעים זרים.

מ-2015 מאפשרת פורטוגל ליהודים לזכות בדרכון וזאת אם יוכיחו צאצאותם למגורשי היהודים מפורטוגל במאה ה-15. הכוונה לישראלים רבים שמוצאם ממדינות בצפון אפריקה, מדינות הבלקן ומספר מדינות נוספות. כיום ניתן לקבל הדרכון הפורטוגלי בתוך שנתיים ובין היתר להגיע לדובאי כאזרחים אירופאיים, כשהפעם גם בכובע של משקיעים זרים ולא רק תיירים.

מה הביא את דובאי להפוך ליעד כלכלי ועסקי עבור משקיעים מישראל?

העיר דובאי רואה את תחום החינוך כתחום בעל חשיבות רבה ומשמעותית. בעיר פועלים רבות לקידום נושאי חינוך, תוך רצון רב ליישום של מערכות חינוך "חכמות" המצוידות בטכנולוגיה מתקדמת. השקעה זו כוללת מסגרות של בתי ספר פרטיים וציבוריים, אוניברסיטאות זרות ומקומיות ועוד.

השאיפה של אנשי החינוך בעיר בקידום החינוך באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מהווה כמובן פוטנציאל כלכלי ועסקי רחב עבור חברות ישראליות להביא מהידע שלהן עבור פרויקטים בעיר.

ישראל, הנחשבת למובילה בתחום ההייטק והטלפונים החכמים, פיתחה בשנים האחרונות מערכות טכנולוגיות חכמות אשר שולבו במערכות חינוך במדינות רבות ברחבי העולם. ההשקעה הרחבה בתחום החינוך בדובאי הפכה את המשקיעים מישראל, להם דרכון פורטוגלי, למבוקשים על מנת שיכולו לתרום תרומה מכרעת ומשמעותית בתחום החינוך בעיר.

תחום נוסף ומשמעותי שבו הישראלים בולטים הוא תחום הביטחון, כשגם כאן משקיעה העיר כסף ועמל רב. דובאי מרושתת במצלמות רבות, עבור בטחון אזרחיה והמבקרים בה והן עבור אכיפה מוגברת ומהודקת של עברייני תנועה. שימשו בטכנולוגיות מתקדמות בכל הנוגע לרישות מצלמות ומערכות בקרה, מאפשר לחברות ישראליות לדרוס רגלן בדובאי ולבטח כשבראשן עומדים משקיעים ומנהלים בעלי דרכון פורטוגלי.

דובאי דרכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד