ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אלו ההנחיות

פעילות התח"צ חוזרת בסופ"ש; סמוטריץ' מבטיח פיצוי לבעלי 'חופשי חודשי'

משרד התחבורה מודיע כי בסופ"ש הקרוב יחזרו לפעילות קווי האוטובוסים העירוניים לאחר שלא פעלו בשבועות האחרונים. השר סמוטריץ' מבטיח פיצוי לרוכשי 'חופשי חודשי' שהפסידו בשל הפסקת הפעילות

פעילות התח"צ חוזרת בסופ"ש; סמוטריץ' מבטיח פיצוי לבעלי 'חופשי חודשי'
אוטובוס אגד. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פעילות התחבורה הציבורית תחודש בסוף השבוע הקרוב, כשקווי האוטובוס העירוניים יחזרו לפעול בימי שישי ובמוצאי השבת. באזורים שבהם פעלו האוטובוסים גם בימי שבת, תחודש הפעילות לאורך כל סוף השבוע.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נקבע, כי קווי התחבורה הציבורית העירונית שפועלים במהלך ימי השבוע ימשיכו את פעילותם גם בסופי השבוע, אך לא תחודש פעילות של קווים שפעילותם הופסקה לחלוטין.

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית פועלים לספק את דרישות הציבור לשימוש בתחבורה הציבורית במגבלת מספר הנוסעים. בפני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית עומד אתגר והוא למקסם את השירות לציבור כשמספר הנהגים והאוטובוסים מוגבל והדרישה לשימוש בתחבורה הציבורית גדלה מידי יום.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הודיע היום בעקבות משבר הקורונה, כי ציבור הנוסעים שרכשו חופשי חודשי ובגלל השבתת התחבורה הציבורית הפסידו - יזכו לפיצוי בערך הכרטיס.

אלו שרכשו חופשי חודשי יוכלו לבחור בין שלוש חלופות - חופשי חצי חודשי בחינם, חופשי חודשי ב 50% הנחה, ‏או 50% משווי הפיצוי בערך צבור לכל מטרה.

הפיצוי משקף את החצי השני של חודש מרץ שבו התקיימה תחבורה ציבורית חלקית בלבד. לעומת זאת, רק סטודנטים יקבלו הטבה בהארכה של חודשיים בתוקף המנוי שברשותם או 50% מהשווי הזה בערך הצבור לכל מטרה.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר "כפי שהתחייבנו, סיכמנו היום עם משרד האוצר מתווה הגון לפיצוי משתמשי התחבורה הציבורית שרכשו חופשי חודשי בחודש מרץ או סטודנטים שרכשו חופשי שנתי ולא צרכו את השירות בשל משבר הקורונה".

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית קוראים לציבור הנוסעים לשמור על ההנחיות, להקפיד לחבוש מסיכה במהלך הנסיעה, לא לנסוע אם אתם סובלים מתסמיני קורונה. שימו לב כי לא ניתן לשלם במזומן או להטעין את הרב-קו אצל הנהג.

 

תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד