י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"רבי שמעון היה עוצר את המגפה"

הגבאי של הציון במירון: נתניהו אשם שאין הילולא • צפו

הרב חיים בן שמעון, המוכר לכולם כגבאי של ציון הרשב"י במירון, זועם מלשכתו בהר מירון ואומר: "היה צריך לעמוד על המשמר, צריך להיזהר מרבי שמעון, ראש הממשלה נתניהו היה צריך לאשר את ההילולא השנה הוא לא יצא נקי" • צפו

הגבאי של הציון במירון: נתניהו אשם שאין הילולא • צפו
הרב חיים בן שמעון בראיון לבחדרי צילום: באדיבות המצלם

הרב חיים בן שמעון הגבאי הראשי של ציון הרשב"י במירון, מספר מחדרו שליד ציון הרשב"י ל'בחדרי חרדים' על ההילולא בשגרת הקורונה לראשונה מזה 34 שנה שהוא נמצא במירון. 

הרב בן שמעון תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו שביטל את ההילולא. לדבריו, צריך לסמוך על רבי שמעון בשעת הדחק. "לצערנו יש פוליטיקאים שלא מפחדים מרבי שמעון, צריך לפחד ממנו, אני חושב שראש הממשלה היה צריך לאשר את ההילולא כרגיל ורבי שמעון היה עוצר את המגפה". 

"לא ייתכן דבר כזה שפוליטיקאים שמחפשים פרסום או רבנים שאומרים לא לעלות, אני מברך את השר דרעי שביטל את הסגר בל"ג בעומר אבל היה צריך לעמוד על המשמר והיה צריך לפתוח את המקום". 

"אני נמצא פה בכל תקופת המגפה התפללתי והדלקתי נרות, מי שמפחד הוא לא מאמין, לרבי שמעון בר יוחאי יש כוח לבטל את המגפה, לא הייתה צריכה להיות הדבקה, אנחנו צריכים להידבק בצדיקים, צריך להיזהר מרבי שמעון בר יוחאי צדיק יסוד עולם כל העולם עומד עליו ועל בנו רבי אלעזר".

"לא ביבי ולא אף אחד, שום מפלגה לא יכולים להציל אותנו מהמגפה, אני לא מאמין שראש הממשלה יצא נקי". 

ל"ג בעומר הרב חיים בן שמעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד