י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הילדים לא שפני ניסיונות"

המשבר במערכת החינוך: ראשי השלטון המקומי מאיימים בשביתה

ראשי השלטון המקומי לראש הממשלה: "הלימודים לא ייפתחו ביום ראשון לתלמידי כיתות ד-י במתווה הנוכחי" • קוראים לממשלה "לקיים ישיבה דחופה לגיבוש מתווה חזרה מותאם"

המשבר במערכת החינוך: ראשי השלטון המקומי מאיימים בשביתה
כיתת לימוד צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

חיים ביבס יו״ר מרכז השלטון המקומי ושי חג׳ג׳ יו״ר מרכז המועצות האזוריות, שיגרו היום (שלישי) מכתב לראש הממשלה בו כתבו כי "מתווה החזרה של תלמידי כיתות ד-י אינו מהווה חזרה ללימודים ולא נותן פתרון לאיש. ככל שלא תחזור המערכת לפעול במלואה לא נוכל לפתוח את מוסדות החינוך עבור שכבות נוספות". 

ביבס וחג'ג', המייצגים את כלל ראשי הרשויות ברחבי הארץ, דורשים לגבש יחד עם הממשלה מתווה מותאם וראוי שעיקרו החזרת היישובים בהן התחלואה נמוכה באופן מלא לספסל הלימודים.

חיים ביבס: "הילדים הם לא שפני נסיונות וההורים מחפשים פיתרונות אמיתיים. הפתרונות שהוצעו לא מספקים ובהעדר מתווה ראוי לא נחזיר את בני כיתות ד-י' ללימודים."

שי חג׳ג׳: "עוד בטרם התגברנו על קשיי ההתארגנות לפתיחת הלימודים בפעוטונים, בגני הילדים, בצהרונים ובכיתות א-ג, שמענו בתקשורת על המתווה הנרקם לפתיחת מערכת החינוך לכיתות ד' ומעלה.

כולנו מייחלים לחזור לשגרה, אבל זו לא הדרך. החזרה חייבת להיות מתוכננת ומותאמת לאפשרויות הקליטה של התלמידים במוסדות החינוך".

יצויין כי פעוטונים, גני ילדים, כיתות א-ג ימשיכו בלימודים לפי המתווים.

מערכת החינוך בתי ספר שלטון מקומי חיים ביבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד